首先各位,我多日冇打真的很sorry
昨日我家姐同我講佢以前個醫生
原來話我有過度活躍症!!!!!O了
今日我照常的翻學上堂
卻發生咗一件怪怪的事!!!!
大家都知今日傾盆大大大大雨架嘛
我把傘壞咗
之後我同kay放学佢走咗之後
我把傘竟有黃色的泥水(仲有泥同雜質在內!)
係度滳跟!
整到我隻腳同裙都濕左
仲好髒!!!
今日JB說我智商低!好哀!
今日開始我都要閉關讀書!唔打啦至..........exam完