大家好!!!!好內沒打Qooza啦!因為我-懶(^*^)
今日我去左同媽媽游水!黑左!
天氣好到乜咁!冇游2年仲識!!(^^)
今日屋企黎左個不速之客
就係在冼啲通菜度發現了一隻蝸牛
因为我隻蟹早上發現去世了
所以我覚得同佢好有緣份
就養起了!(*3*)
並改名为陳逃!!
小小的一隻!!!!