今朝11點幾先起身,,,因為真係好{支力},,,,,,,無聊左好多個鐘,,,就響到拍金莎,,,,,,,,
完好無缺的,,,,,,,,,
比我食到咁,,,,,,,,,
全軍覆沒了=.=
好無聊又過一日喇,,,,,,,,諗左好耐,,,,,,都係覺得麥嘜係最好的,,,,,,,,,,
cheryl119 jerrycheong joyceip208 kobekwan1994 law941014 sap03sty tony199412 wing624 wongmingkai YANBB1026