今日,聽日,後日再後日,,,都要翻學!!!
俾Mrs.孔叫去參加英文訓練班,,冇命
晨早七點幾起身,,九點上到十一點!!!!
今日上咗半個鐘,都悶死,,好慘,
仲話要参加英詩,,,!!!做D低能動作,講D嘢,,
Lee 個summer holiday就咁冇咗
去先Austraalia,翻到Hk,又翻學
暑期作業都未do!!!!
唉!聽日又要翻......