無啦啦又凍番!
日日都好眼瞓.
今日上堂好好笑...
我病好了! 病咗10日...
但我身邊嘅人好多都病了, 好好休息丫.快啲好番!!
仲有病咗就準時食藥啦!!
今日lunch, 我仲要同粉粉食雪條!!!
凍嘅天氣食雪條, 特別好味, 冇溶過!
放學同粉粉,去 comebuy 買咗杯嘢飲,酸酸地, 好難飲, 飲咗半個鐘, 都好似冇飲過咁!! 好浪費丫!
今日又白白過了!