今日出去食午餐,,,
食完後,經過中旅社(機舖隔離),,
我丫媽話我知,我同細佬望過去,,
我同我細佬調頭走,,差D嘔出黎,,,
嚇死了!!!!!!咁大個人都係第一次咁驚同嘔心,
講翻件事,,
有一個大陸女人抱住個細路仔,,,
係中旅社門口,,
去大 !!!!!
個女人大約30幾歲,,都冇腦嘅!!!!!
連狗都不如....
乞丐都唔會咁,,
唉,大陸人,
你有咩Feel????????