Tomorrow i leave HK,,
真係唔想走,,
Monday 先翻,,
好唔捨得兩個人,,
不過,,
最唔捨得都係您,,,,
唉,,冇咗兩日多,冇聯絡,,
好難挨,,上去又唔係玩,,,,
I am busy!!