去咗3日2夜大陸,,悶到死!
上到去都冇嘢做,,
星期六下午去,夜晚才到,
翻到屋企睇香港小姐,,
部電視雖然大,但好濛!!!!
星期日朝早8點去飲茶,,
D 嘢食麻麻,,冇咩係食得落肚!!
之後,去咗姑姐屋企煲劇,,
下午去咗鄉下間新屋,,真係好大,有三層,8間房,,,
不過,嗰間屋得我太公同丫姨住,,神經病,
夜晚,我哋係嗰度食完飯翻大陸間屋企!
如果我地唔住,得我丫爺同丫嫲住,,又係三層,,神經嫁!
星期一回港了!