N 咁耐冇打 qooza.....
考完試真係好'正'
就快放聖誕假....好期待!!! ^ ^
今個聖誕去多次Australia,,,
Very happy !!!
原來 next 星期二飛,,
時間過得超快
去7日,, 番黎將會攰死!!
時差嘅問題 2,3 hours..
預祝 ' Merry Christmas'
過1 個 Happy Christmas la !!!