今日我問佢係米連朋友都冇得做,佢話做朋友冇問題...我先明,佢根本冇中意過我囉!!!不過算,因為唔係佢我都冇可能中意左佢個FD喇!!!我真你要好好多謝佢喇!!!不過唔明點解我要係度喊囉...又唔係仲中意佢...