尋潘又黎左我屋企訓喇 不過今次我地2點幾就訓左喇 今日係我細佬同我阿媽生日^3^ 我同潘整蟹同蝦比我阿媽食 但係...... 我整得咸左D 所以冇咩人食 = = 到夜晚..... 我同潘係到傾計同睇電視 不過..... 有一陣我同潘打交 潘打到撞到個頭 =]=]=] 打到我今日好攰啊!!!!