今日潘潘上左黎... 佢睇阿me既時候.... 見到仆仆死左. 之後.... 同潘潘洛街埋佢. 埋完就同潘潘去街市買野食. 點知.... 比我見到有得買兔仔. 就同潘潘一齊買左隻兔仔!!! 雖然買左120蚊. 但係冇所謂喇... 因為佢好得意啊=]=] 好得意=]=]