唉...好悶啊!!!如果我仲係火炭既話...我就同我細佬出左去玩喇!!!我而家好想搵一日番去火炭到玩啊...可惜我阿媽唔比喇!!!如果唔係我一定會去啊!!! 今日全日只係係到睇台劇炸....雖然係好好笑!!!但係一聽到樓下d人係到玩...就令到我好想番番去火炭喇!!!好掛住個個d人啊...唔知個到d人而家點呢??