唉...今日好悶啊!!!本來今日係可以去car hm嫁...點知條友又唔黎!!!搞到我冇得去....只係係hm到對住個電腦炸!!!悶死人喇... 又冇人係到陪我傾計....雖然又係係到睇愛就宅一起姐.但係真係會好悶嫁!!!而家好憎星期日啊....比人個感覺好撚悶!!!邊個星期日得閒就搵我出去喇...我唔想再係hm到渡過星期日喇!!!