哈哈...好開心啊!!!今日阿媽買左我個我想用好耐既袋比我啊...不過買完之後就好悶喇!!!冇嘢好做...又係係到對住部腦炸!!!根本就唔知有咩玩...悶死人喇!!!唉...但係番學又要對住個咁好個班主任啊!!!仲衰喇...佢對人咁好啊...只會令我緊+想轉校炸!!!好心佢就唔好對人咁好喇...又唔知d人會受唔起!!!佢咁樣只會令d學生轉曬校嫁....唔該佢佢檢點下喇!!!唔知既嘢就唔好亂講喇...米只會比人話!!!唉...有其師必有其生啊!!!難怪佢地會咁得人地中意喇...真係令人善無啊!!!
講明先啊...唔係話你地啊!!!唔好認啊...都係講明好d!!!廢事無啦比你地串喇...之後又話唔係你地串我地先喇!!!再唔係又比我地串到喊喇....我先唔想見到你地係到喊啊!!!因為你地喊得好樣衰啊...
|