今日本來遲到唔想番學 點知.... 比羚拉左我同潘潘番學!!! 之後我同潘潘決定下就唔番走出去玩... 唉...我地好衰唔衰唔聽LF電話 我地唔理照去山溪玩水 仲食左好多野先番番屋企!!! 番到去LF打黎同我阿媽傾電話 話我下就走左去... LF叫我聽電話 點知... 係電話到比佢話....仲要比人罰寫悔過書500字!! 不過... 今日玩得好開心啊!!! 因為有番之前同敏一整唔番走左去玩既feel啊... 哈哈...今日d相 潘潘=]=] 哈哈... 山溪