今日本來出沙田搵劉詠琳既 但係因為尋日件事 所以冇得出啊!!! 係到等潘潘上黎... 上到黎又唔知做咩 所以 走左去做義工喇!!! 做完之後好攰啊... 訓左一陣玩左一陣腦!!! 潘潘就上左黎喇 我地玩左一陣之後 就傾計... 但係.... 傾傾下潘潘無啦啦整我d黑頭!!! 嘩... 比佢搞到鬼咁痛啊!!! 之後我地又傾計... 係到傾敏同埋之前學校d野 傾到11點9潘潘就走左喇!!!