今日全日係屋企... 只係係到寫悔過書!!! 寫寫下... 潘潘就上左黎喇=]=] 一開始我地又係到寫悔過書 但係寫寫下就玩電腦喇!!! 之後. 洛左街買野食 就番番屋企同潘潘訓左一陣!! 又再寫悔過書=[=[ 到6點就送潘潘穡屋企喇.... 始終... 都係覺得星期日好悶!!!