今日本來諗住番學既
但係潘潘話唔想番
所以我地就一齊唔番走左去玩
我地係公園玩左一陣...
但係
因為同潘潘玩左樣野
所以搞到我好暈=]=]
之後
我打比敏諗住問佢肥康電話
點知佢竟然番左學
就諗住冇咩就同敏講88
但係佢問我洗唔洗同其他人傾電話
傾完之後
我就更加想去馬安山搵佢地
所以我就拉走左潘潘一齊去馬安山
去到我地第一時間放書包
之後就去左公園坐等佢地放學=]=]
到3點半..
我地就行過去搵佢
點知...
敏一見到我好似好開心
但係一入到學校入面...
就好似唔識大家咁
唔理我 ps好彩潘潘係到陪我
我地諗住走
但係我地冇錢
所以係街上面問人借
最得意既係
潘潘狂係到同d外國人講英文=]=]
番到屋企都6點9喇!!!
仲要比阿媽話多幾句先可以換3
唉....
如果我再唔番就要比人踢出校喇!!
所以
我之後一定要狂番學啊
因為
我唔可以冇左潘潘呢個咁好既朋友啊=]=]=]
|