[[''您已經係到停留了 秒喇!!
 *:`..[[*..,明白友誼比愛情更重要`*_______ YinGJaI
★ YINGJAI ;D BLOG
fiona_cat
暱稱: ★ YINGJAI;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-01-31
2010-01-24
個頭黑蚊蚊
2010-01-01
仆仆死在...但係有隻兔...
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 28
今日人氣: 3
累積人氣: 731
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


好開心..... 滿足 分類: 未分類

今日本來諗住番學既
但係潘潘話唔想番
所以我地就一齊唔番走左去玩
我地係公園玩左一陣...
但係
因為同潘潘玩左樣野
所以搞到我好暈=]=]
之後
我打比敏諗住問佢肥康電話
點知佢竟然番左學
就諗住冇咩就同敏講88
但係佢問我洗唔洗同其他人傾電話
傾完之後
我就更加想去馬安山搵佢地
所以我就拉走左潘潘一齊去馬安山
去到我地第一時間放書包
之後就去左公園坐等佢地放學=]=]
到3點半..
我地就行過去搵佢
點知...
敏一見到我好似好開心
但係一入到學校入面...
就好似唔識大家咁
唔理我 ps好彩潘潘係到陪我
我地諗住走
但係我地冇錢
所以係街上面問人借
最得意既係
潘潘狂係到同d外國人講英文=]=]
番到屋企都6點9喇!!!
仲要比阿媽話多幾句先可以換3
唉....
如果我再唔番就要比人踢出校喇!!
所以
我之後一定要狂番學啊
因為
我唔可以冇左潘潘呢個咁好既朋友啊=]=]=]






訪客留言 (返回 fiona_cat 的日誌)


kaisamso 於 2009-10-24 04:16 PM 發表:
周街問人借
傻嫁?- -
比我死都唔借
行番屋企都咁話
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大佬啊...我點行番屋企啊!!!你估我仲係係沙田住咩....
敏係唔理我啊!!!一開始係到熱情摟住我,之後就冇理過我喇!!!!
仲要連kai既都唔理我囉...之後又要比敏屈囉!!!
所以我唔諗住再去搵佢地喇!!!
Posted at 2009-10-25 12:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaisamso 於 2009-10-24 04:15 PM 發表:
cm'
敏唔理你?-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]