今日唔洗番學...
又悶又唔出得去!!!
所以...
全日係到諗野
係到諗緊
係唔係應該忘記你地
係唔係應該忘記佢
不過...
我知道忘記係好辛苦
除非失左憶
如果唔係係會好難忘記到!!!
次次可以忘記到既時候
始終都會有一d事令係記番
不過....
我最想忘記既始終係佢地!!!
因為
我唔想次次聽歌諗起關於佢地既野
都想喊
都想番番沙田
但係
唔知點解我去馬安山個日
我唔會開心
可能係因為我知道我地已經唔係朋友或同學
只係好似一個見到陌生人既朋友
唔會再同你傾計
唔會再同你玩
只係會表現一刻既開心炸!!!
始終
我都係要放棄沙田既朋友
忘記佢地
忘記回憶
|