今日唔知點解特別開心!!! 可能... 係因為搵番北北啦 再唔係就因為見到佢d相 所以特別開心=]=]=] 不過... 好想快d聽日啊!!! 因為有視藝堂 同埋可以見到北北啊!!! 今日同潘潘食雪榚 哈哈... 好好笑 因為潘潘係到扮啄木鳥啊!!!
哈哈哈哈.... 簡直笑死我!!!