哈哈哈哈..... 今日冇番 同左媽去瑪烈到檢查 不過 終於都可以睇到個bb喇!!! 好得意啊 係到轉!!! 哈哈.... 番到去 開電腦先知潘潘冇番 之後就同潘潘洛左街買野食!!! 哈哈哈.... 潘潘食番薯食到好好笑啊!!! 食到成牙到係紫色.... 食完之後冇幾耐 就番左屋企喇!!! 好想快d聽日啊 因為要快d搵到北北啊 如果唔係就會比人養左嫁喇!!! 唉.... 搵左咁耐都係搵唔到!!!