|
|
2007 年 10 月 7 日 星期日 :)
令" 
多謝你=]
果日充我好中2"
昨日,在那公園...坐在你身旁的是我...
今日,在一樣的公園...坐在你身旁的那個...不再是我...
我們生活在不同的空間...沒有辦法再把我們連左一起...
放底我...遠走高飛...那個地方...才是你應該停下的地方"
漆黑浴室留低你舊時氣味
香薰蠟燭仍然飄出你份香氣
而這份味覺太過鋒利
突然地觸動我淚水分泌
當初是她強搶你令人妒忌
今天自己憑回憶的氣味想你
如吞噬你 還有甜味 但願憎恨你
借助殘餘味覺調節傷悲
甜酸苦也都好 遲早我亦都接受到
別人跟你擁抱都再管不到
甜酸苦也都好 嚐到那份戀愛酵素
被你又切一刀 被你任意犧牲擺佈
味覺始終都最好
一支面霜纏繞你薄荷撲鼻
只想自己毫無呼吸再別抖氣
仍想念你 無法迴避 剩下這啖氣
去令甜言蜜語溶化灰飛
甜酸苦也都好 遲早我亦都接受到
別人跟你擁抱都再管不到
甜酸苦也都好 嚐到那份戀愛酵素
被你又切一刀 被你任意犧牲擺佈
味覺始終都最好
香薰蠟燭仍然而這份味覺太過當初是她強搶你令人妒忌 但願憎恨你借助殘餘味覺甜酸苦也都好 一支面霜纏繞你薄荷撲鼻甜酸苦也都好
能苦戀你多好 甜得我甚麼也做到
但迷戀你感覺竟這麼深奧
甜酸苦也都好 曾經我亦跟你起舞
就算恨意多高 就算熱吻終於損耗
但你始終都最好
2007 年 10 月 4 日 星期四 :)
新位 
琴晚作文夜左少少訓...但今朝鬼咁早自己起左身....= =
好多時間~
番學...周圍玩下"
今日影班相,,,唔識笑 = =
放學去左4a...係兆儀做緊broad 閎時候...我做晒功課!
之後佐k52...去左踢波"
之後番屋企...未沖涼就訓左...= =
2007 年 10 月 3 日 星期三 :)
充實 
又好耐冇打日記"
星期6"
一早要去練足球...但唔知點解鬼火咁曬...又連續踢3場...攰到我...
之後番屋企沖個令涼...令番塊羽毛球拍...出去市中心行街"
6點到...同李鷹陽去左青山打波"
打完去搵毛倫佢地...點知去到...佢地燒完...= =
之後買飯上左李鷹陽屋企食...
星期日"
兔仔打黎吵醒左我xdd
之後佢話要搵人入佢屋企"
咁我就知道咩事xdd
我叫左李鷹陽入去"之前等埋阿琳...開枱!
打左一陣...李鷹陽走左...kawa 入左黎"
打多一陣....出去食野...送完送琳走...入番兔仔到...坐多陣走...番屋企"
星期一"
唔講人知xdd
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 52 | »
|