琴日朝早去左英文班,
跟住4點返左教會~
7點半先返屋企食飯!
本身今日下晝
要去龜屎''屋企做MOE Project~
不過我唔想去人地屋企,
所以下晝響屋企做Maths Ex.
經過一番努力,
淨係星期五做過Ex.7A&7B
今日終於做到Ex.7F~
好開心呀!
我從來未試過做數噤起勁囉~
今日好始得星星",Candy''& Lucky Girl''
去龜屎"home!
希望佢地可以搞得掂喇~
& 希望Carmen''
今日個小手術可以順利,
唔洗令佢食抗生素,
食到嘔泡!