今日發生左好多事!
朝早終於冇 ~
成班響到打籃球!
上到班房,
全靠青瓜"一句
"你做唔做到藍礬?"
尋日D誤會就解除左~
但係另一方面,
星星"就唔知點解好始仲嬲我*/
究竟點解.......這是一個''迷''!
Maths堂:
黃瓜"借左個Ex.比星星"
點知Miss Lam Lam睇到星星"抄~
跟住2個比Miss Lam Lam各記1張白紙!
佢好無孤囉!
再另一方面,
大少"同Lucky Girl"冇事Lu~
係值得開心!
不過突然劉龜下晝
又come back~
唉!好幸佢冇再做''蒼蠅''
阻住佢地發展!
食完Lunch(下著微微 )之後,
又打籃球......今次我+大少''+倉鼠''+馬騮''對西瓜雞'',
簡直係暴力,
狂捉住西瓜雞"搶佢個波~
仲搞到西瓜雞"跌親!
真係慘,我十分''同情''佢~
放學又打喇~
今次到劉龜爬街!
我地5個對佢同淫蟲2個~
最後我連入7球,
好開 呀!!!!!!!
|