fionlee116 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
朋友...永遠也是朋友!!!愛係生的,人是死的=]
fionlee116
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-03-05
對唔住..
朋友
夠喇~
唔好意思.....

:: 日誌分類 ::
全部 (146)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
cheryl
chloe
囡囡
killer
wing
yummi
甘甘

:: 日誌統計 ::
文章總數: 146
留言總數: 141
今日人氣: 26
累積人氣: 16373

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 4 月 3 日  星期四   雨天


輕輕鬆鬆的一天 疑惑 分類: 未分類

今朝又~

不過我地成班仍然在打波!

我勁唔鐘意劉志偉囉~

尋日又玩提子頭''個波,

話會今日拎返黎,

但係又話唔記得左拎!

最衰既係仲要拎我個籃球

&講埋曬D無理既野~

跟住我地唔理佢,

去左正果個籃球場玩17分!(打左鐘先上去)

又係勁負碌,連入4球~

朝早冇咩特別*/

圍獨是......同星星"好返,

仲玩到好Hei~

CL堂:

成班單數既響度玩熱舞街,

玩得勁開囉!!!

Lunch time之後,

照舊......今次又鬥波~

我又幫我地果隊入左一球,

勁Happy呀!

跟住不幸既事終於發生........

1.西瓜雞"又線到,差D跌親~

2.大少"爭西瓜雞"個波,比佢整到,

成個碌左落地.......背隻濕曬!

果D對於我黎講唔重要,

最重要既係........我呀~

1.鬥緊波果陣,為左拎返個籃球.......

個波巳經去左草叢到!

唉!都唔知點解我響線裡面殺停左,

但係對鞋就一路線..........

最尾,咪撞左落個搏到!

即刻個膝頭瘀左囉~

加埋今次個膝頭巳經有3個瘀喇!!!!!

(上次去路營仆到+琴日響梳發碌落黎+今日)

真慘~

2.撞完之後,又比提子頭"撞喎!!

你知佢身型有幾"細小"嫁喇~

撞埋黎唔斷骨,巳經係奇蹟!

所以我比佢撞到出左界&轉左一個圈~

好幸冇仆低,如果唔係實痛死!

下晝I.S.堂:

做實驗*//我鐘意~

巳經落左堂,但Miss Tam仲要講,

但佢講D野都唔重要,

基本上冇人再聽講書!

幾經辛苦,終於Finish~

就算係比較上專心既黃瓜,響度抓緊佢忽肉,

豬pet在大笑,馬騮在做鬼臉,

龜屎在搞佢D頭髮.....而我也在跳Hei舞,狂搖個頭~

Yo//

放學之後又連入左3球,

哈~