對各位讀者致萬分既歉意!
I am so SORRY about that*/
尋日冇 情打blog
&冇咩特別~
我知尋日係主席生日,
但係仍然覺得很 !
主席:Happy Birthday~
這句話應該係尋日講既!
唔好意思呀*/
今日屋企變得清淨,
因為我細佬返左學校有訓練~
而我響屋企努力噤溫豬^^
11點又去英文班,
冇咩特別!
圍獨是放左之後,
見到Mrs.梁,
響度等巴士!
岩岩返黎冇幾耐~
唉!
我真希望生活可以更多姿多彩呀~
唔洗噤 版#/
大約5點鐘,
出左鑽石山荷里活果度~
同我個外國返黎既姨媽,姨丈,表妹
去左KFC食dinner!
&配左副新眼鏡,
星期五先有得拎~
跟住一路行街,
一路食!
11點先返屋企*//
|