| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
| 2008-07-20 |
分類: 未分類 |
好耐都冇打日記喇, 連工都冇番差唔多兩個禮拜, 但時間都過得幾快喎, hea下就過, 唔怪得year1咁快就過左la~ 唔想番o個份工係咩原因呢....我自己都唔太清楚, 人o既問題? 環境問題? 是旦la, 就係想走... 但知道人地缺人就想幫手, 但我o既力量幫到d咩鴉, 都走左喇, 咩都唔關我事lu~
生日同左我babe去澳門, 個傻佬死都話要去, 其實去邊都冇所謂, 留o係屋企都冇所謂! o個日點半到去到, 搵唔到君怡架車, 我地就搭威尼斯o個架去到氹仔先算, 上左車先發現原來君怡架車就係我地搵o個度附近, 算la唔緊要. 最後都係搭的士去! 唔知點解佢將我地間房由普通房升到豪華房再升到行政客房, 住最高o個層, quite gd~ check in完後就出去玩la, 第一次食勝利豬扒包, 真係幾好食~ 跟住循例地行左大三巴同附近o既街, 之後望住海o既方向一路行去觀光塔, 又俾我地行到去, 澳門真係好細.... 我地一早book左360餐廳buffet, 食物好一般, 但個氣氛ok, 同r66咪差唔多, 不過望到o既風景有點唔同la~ 食左三個鐘, 好難得可以咁樣食餐飯, 好開心^^ 走o個陣勁大雨, 講都冇人信, 我等左九個字的士, 我竟然會排咁耐隊=.= 冇計la, 真係冇其他車可以搭, 但時間都好快過, 可能有我babe陪我. 番到酒店去左佢個賭場仔玩左陣, 本來贏左千幾蚊, 點知輸番哂, 剩番個本好走喇. 到十二點就收到我babe o既禮物, 佢又會揀到o岩size, 可能係整定ge:) 兩點幾就訓lu~ 第二日走, 去左買少少手信, 應承左阿妹ma, 跟住去漁人碼頭, 澳門我最鍾意o既地方, 又入左巴比倫玩, 呢個地方真係幾邪, 尤其對住門口o個張枱, 成日都開圍骰, 本來都贏少少, 今次要倒輸埋個本, 係我做得唔好, 我o既責任就係拉佢走, 我竟然俾佢再博, 賭真係唔好, 我下次要堅定d, 唔好再貪心, 見好就收!!!! 輸哂就差唔多夠鐘搭船番香港, 最後就係番屋企同屋企人一齊食飯, 佢地好似唔記得我生日咁, 蛋糕都冇, 冇所謂la, 一齊食餐飯就好~ 況且我去澳門兩日都係剩係食野.... 夜晚同左阿鬼阿蛋chan man去唱k, 真係好眼訓, 四點先走, 仲落大雨, 多謝佢地陪我玩呢, 已經好夠lu~~ 多謝babe送禮物俾我, 其實好多時你送o既野第一樣望落去都唔係我鍾意ge, 但往往係我點樣對住都唔厭。可能你比我更了解我自己, 所以我就更加鍾意你呢! post番d靚相先, 哈~~

勝利豬扒包+阿華田 咖喱角+好立克 好好味呀~~

我地上左大三巴後面~

後面有個椰子島!!! 呢件衫仔就係傳說中o既diesel衫~~

行去觀光塔o既途中~

360餐廳, 環境唔錯ga

哈, o岩o岩訓醒呀~

搭船仔番去lu~ 哈, 仲有我份禮物仔^^
|
2008 年 6 月 9 日 星期一  |
| 咁就番左三個禮拜喇 |
分類: 未分類 |
日日都好似好忙咁... 番工+陪下babe+放工玩樂, 每日都係得番8個鐘到訓, 仲要係5-1咁lor.... 好唔健康呀~~ 我今晚放工要即刻番屋企!!! 晚晚都食宵夜, 好過份呢... 番工都幾開心, 雖然人事都係複雜, 度度都係咁ga la, 起碼呢度都有d做到朋友~ 前晚一齊唱k+飲酒, 飲到湯, 我都未試過咁, 以後唔好溝酒飲, babe都唔好飲咁多喇~ 跟住babe就送左我番屋企, 佢屋企=.= 我都貓到死左, 是旦la... 第二日胃痛到死, 訓到三點幾先醒到.... 不過o個晚真係玩得好開心呀! 尋晚就純唱k, 氣氛係冇咁好, 但係都幾開心, 好少會同fd出街, 仲要我babe都join, 其實咁樣玩都幾好, 不過又唔使太多ge, 間中係咁就夠喇.... 好想二人世界去食餐飯呀, 好耐都冇去食fine dinning.... 或者等下個月la..... 依家babe日日都放十點幾十一點, 我又成日要番工, 我係咪應該request番少d呢... |
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 2008-05-27 |
分類: 未分類 |
尋晚阿sir竟然打俾我, 話問下我近況, 每次有朋友打俾我真係好開心, 但知道阿sir聽日要做手術, 就有點擔心, 佢以後會點呢, 佢o既工作同柔道會受影響嗎? 佢可以放棄柔道嗎? 堅持左廿年, 邊個可以話放低就放低?但至少可以忘記那些傷痛吧! 佢地都冇當係一回事, 點解你仲要咁傻咁停留o係悲痛當中? 我仲可以幫到你d咩?繼承, 我無能為力... 但我會一直支持你~
原來wallace今日last day, 同佢傾左陣, 諗番呢年真係過得好快, 仲諗起以前o係HR o個段好難捱o既日子, 俾我再試多次, 我都會覺得難受嗎? 將來大家會點呢? 玩埋呢個暑假再算la^^ 但呢排真係好熱, 咩都唔想做喇~~~~~
面對住屋企, 我真係寧願快d結婚, 我對家庭係有一定o既憧憬ga! o係我d朋友之中, 我會唔會係最早結婚o個個呢? 真係話唔定.... 話唔定係wallace, 哈~ |
2008 年 5 月 21 日 星期三  |
| 又一個新環境... |
分類: 未分類 |
星期一第一日番工, 好緊張呀, 仲俾babe攪到我遲到, 食蘿蔔糕... 好彩d人都好nice, eunice好肯教我, 我會努力ga! 番早真好, 冇乜野做, 又有早餐食, 不過依家番十一點都有點難度...
星期二被轉去番夜, 有人番唔到... 好驚呀, 我又未熟, 人又多, heidi都好肯教我, 大家即管吩附我la, 我有時就係怕做錯唔敢去做, 但我會嘗試多d ga喇... 忙完就收工的感覺真好, 但個環境仲陌生呢....
今日我同babe都放假, 好開心, 今日做左勁多野咁, 又陪妹妹去銀行拎卡, 去左沙士亞食curry, 之後買左微波爐, 再去荃灣買「豬豬機」, 然後番屋企食飯, 都八點了, 等埋daddy, 雖然餸唔好, 但好耐未試過一家人食飯, 好開心ga都, 睇陣電視就落supermarket買d野for早餐, 一買就個幾鐘, 真係唔覺喎... 唉, 日日都訓最少十個鐘, 變豬喇, 之前放假太多喇, 個人好懶, 我要努力工作, 好想搵到自己o既目標, 可能我o既目標就係做我babe o既好老婆.... 我幾時變得咁冇大志ga???? |
2008 年 5 月 6 日 星期二  |
| last day左喇~~ |
分類: 未分類 |
last day左喇... 好唔捨得呀~ 不過離開呢個鬼地方點都應該係件好事, 好朋友永遠都係好朋友ma! 最後一日唔係好多人知, 十幾個都有掛... o個日咩都有做過下, 筆餸, 煲湯, 洗雪櫃... 雖然o個日冇farewell, 但大家都family day 都好呀, 我都有我babe陪我^^ 走得低調d好.... 真係講唔出一句拜拜, 最衰係平哥, 攪到我真係忍唔住喊左出o黎, 如果阿ray o係度, 我諗我喊得仲勁.... 第二日阿邦同samuel話唔知我走左, 對唔住呀, 我唔知阿邦知唔知, 同埋我真係講唔出口, 我怕我會喊, samuel我真係唔記得話俾佢聽, 我已經脫離左office人行列, 同佢好似都有d陌生, sorry ar, 咁突然咁走左.... 個病一直都未好過, 我已經成個星期冇食零食, 但仲係咁屙, 希望daddy d藥得la, 佢係我最後希望喇~~~ 如果唔係就真係要戒口.....呢個星期都好忙呀...又要做埋last report, chan man生日, 母親節, 遲d仲要諗番工同番日文o既事, 好多野煩呀~~~~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 89 | »
|