Wednesday, September 02, 2009
今日12.幾起身
食野整野1.幾出門口``
2.前去到,我發現我個頭係全校最金= ="
上到去就搵NORLITA
之後再去聽TALK``
因為佢SET死哂D位既關係
SO要分開坐...
之後又唔想聊我身邊D 人講野WO
所以今日冇結交朋友>"<
THEN又係咁SD SMS....
2.開始3.幾收皮
之後過左德福水池食左口煙加同MAN傾左陣電話
THEN又返返學校搵NORLITA
佢勁乖咁係圖書館睇書
我特登返去打擾佢XD
打擾左佢一陣我就閃水``
本身去接啊綸收工
BUT佢勁爽快咁上左車返屋企....
之後只好自己都返屋企戇居居咁睇電視``
唉`` 星期日就搬屋啦
好唔寫得`` 不過十五號先交樓
本人決定左下個禮拜
一於獨自留在曉麗苑依個家過夜``
邊個離家出走啊`` 冇地方好去啊``
歡迎上黎`` 間屋重有水電既~~
係冇左個雪櫃同電腦咁JA``
麻雀依然供應
搵人上黎陪我啊~~~
|