煙鏟^BLOG
fky392
暱稱: ♧煙鏟〝
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-26
2010-12-15
2010-02-28
2010-02-05
2009-11-16
文章分類
全部 (64)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 86
今日人氣: 7
累積人氣: 970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


2010-02-05 分類: 未分類

好奈都冇係道打過blog
but 我諗我打左都冇人睇
anyway 自己睇xd

依加2010年既我再唔係2009年既我
我又成長左``
經歷又多左,個人又老左...
諗返起上年自己都覺得自己其實好白痴
曾經令屋企人失望
曾經令自己絕望
曾經為所謂既朋友同人嘈交
曾經為一個小妹妹返工時喊
曾經為一個姐姐係咁飲酒...
依一切一切值得嗎..?

對依加既我黎講絕對值得
依一切一切令我成長`
絕望同唔開心既日子過去啦
今年我就18歲啦
我要更加成長
我唔要再依賴屋企人
我唔要再依賴朋友
我唔要再依賴情人
我唔要再依賴我身邊既所有人
我要靠自己做出成績
令大家都認同我``

我要同自己講依加最重要既再唔係拍拖
而係將來
雖然將來既事冇人知
但係我依加要為將來鋪路``
好啦唔再講我d 抱負
講返我近期啦~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

依加我返左花滿樓做野
做part time``
四千幾蚊個月,過得去啦...
應該夠我洗既~~
不過我做埋2月又唔做啦`
我要專心一意讀書!!!

依加同屋企人小見左
減少左好多爭執
唔知係好事定壞事呢?

我發現每次當我一係花滿樓返工
我都係同人散左冇奈
可能個天都想俾d 寄託我
等我唔會胡思亂想``
anyway 隨緣啦~~

30/12/2009 我同華華散左
依個對我地兩個黎講都係一件好事
我知大家都屈得好辛苦架啦``
係時候畫上句號~~

近期我愛上左蒲
愈黎愈鍾意落club同bar XD
邊個去玩記得預埋我
第日唔洗返學既我一定去~~~

依加我愈黎愈多朋友
有好多不同國籍
我d english 都improve 埋xd
我冇後悔入左hkuspace``






訪客留言 (返回 fky392 的日誌)


HINKK 於 2010-03-02 06:51 PM 發表:
尒好啦喎...
去甘多次莪個qz..都唔留cm
想點..老表不是大哂嫁
嘻嘻...
留番吧..老表
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係都唔留啊xd
我彈出彈入,打我啊笨``
Posted at 2010-03-05 12:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HINKK 於 2010-02-17 12:25 PM 發表:
319莪又去
得唔得嫁??
搞大佢啦...老表
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 落club
Posted at 2010-02-17 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HINKK 於 2010-02-12 01:00 PM 發表:
哈哈_出黎玩幾時??
214啦....>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

219應該去我個FD 生日
220又落club囉
319搞我生日XDXDXDXDXD
Posted at 2010-02-15 01:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HINKK 於 2010-02-05 01:44 PM 發表:
cmcm-=]
老表_我會睇嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻``  抵錫^3^
Posted at 2010-02-06 01:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yeelove_u 於 2010-02-05 12:56 PM 發表:
@@你丫!!
咪再蒲咁多啦XD''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻``  唔知ar~
今個月將去會兩晚xd
Posted at 2010-02-06 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]