冇出去蒲差唔多一個月啦
依個月係我真心想轉變既開始
夜蒲生活的確係多姿多彩
但係玩左咁奈的確有d 累啦...
依加再出去蒲都只係為左應酬
同埋錢... 但係唔係真係冇錢到一個地步真係唔做唔得既
我都唔會再搵依d 錢`
今個月真係推左好多場
我真係想乖乖地
同班兄弟姐妹一齊
過埋餘生`
我唔知自己身體可以撐到幾奈
我只知自己周身骨痛
手,,腳,,腸,,肺,,心,,腎... 邊到未痛過啊...?
無可否認我已經蒲壞哂自己身體
我真係唔敢去身體檢查`
但依一切一切都係自己攞黎
冇得怪天冇得怪人
怪就怪自己啦~~
最近認識左個乖人
的確佢影響左我好多
但依一切一切都係好既影響
冇佢既出現
以前我點都冇諗過要從良
依然會抱住一個玩死罷就既心態``
嘻嘻` 成日淨係識教壞人既我
終於有人可以教返乖我
真係神奇~~
|