依幾日冇打XANGA>"<
第一因為我懶
第二因為我好懶
第三因為我真係好懶....
SO我依加一口氣打返哂!!!
星期一::
約左啊MAN行街
COS 大家都DAY-OFF XD
我地買左好多野= ="
我洗左成二千幾蚊,,,,
佩左副眼鏡,,
買左2件衫,,1個袋,,1部手機,,1對鞋,,1件風嬲,,1副啤牌
重有俾人昆左買3百幾4百蚊既魔術教學= ="
諗起都火火地
之後見到啊MAN好似咁熱衷魔術咁
SO送左俾佢``
之後搞下搞下成8.幾9.先返到曉麗屋企...
第一晚自己係依邊過夜``
感覺怪怪又好鬼悶
但我好ENJOY XD
星期二::
訓訓下俾啊MAN叫醒左出去陪佢
又係去MK
因為冇錢既關係搞到啊MAN要請我食野,多謝哂XD
之後又去搞下部新手機
TEHN行下街陪佢買下書咁
之後又散水``
THEN我入大窩口囉衫就去JOIN TB
陪個死野去學染髮
之後JOIN埋佢D FD同跟佢果個社工就過左青衣
其實成程都係道煲煙,爽``
學學下我懶成制一手HI哂D染髮制落手就HI返落個頭道
之後勁快搞點再出去煲煙``
好在果個係死人頭
IF係真人頭我諗俾我整佢死左XD
之後搞到10.幾我就返曉麗過夜``
愈黎愈ENJOY冇人煩既日子
但冇FD陪真係好悶好慘>"<
星期三(TODAY)::
今日8.45起身整野返學
整整下過哂時
搞到一落車要跑返去
遲左一分鐘....
第一堂係中文,個啊SIR勁鍾意高達囉= ="
係咁係道講....
之後第二堂就係ENG GRAM
我忍唔住聊人講野啦....
之後識左D HD人
THEN一落堂就去LAUNCH搵NORLITA
之後我極速食左個M記包4淡KO左...
THEN去試堂試POPYLAR CULTURE
悶到我釣魚....
之後啊媽打黎我就去廁所聽啦
我頂佢`` 佢個死膠人叫我特登返曉麗買D波仔飯過大窩口
之後我火到插左佢一大鑊之後CUT線
之後返去上堂諗諗下都係買啦= ="
鬼叫我錫我老豆
放左我就拿拿聲返去曉麗放低D野去買波仔飯俾我老豆
之後一路同婷婷傾電話
唉`` 有拖拍又煩冇拖拍又煩
之後返到去大窩口順便食埋飯
一D肉都冇我想死
我好奈冇食飽過....
之後臨走前老豆俾左$500我
老豆真抵錫
抵我山長水遠買四盒波仔返黎俾佢架!!!
|