電腦終於上到網啦
唔洗再戇居居咁玩彈珠台啦>"<
依加入左HKU SPACE
校園生活真好多姿多彩``
認識左好多新朋友
日日上堂除左POP CUL
堂堂都係道吹水同玩
但又學到野WO
上堂真愉快~~
課後活動又多野玩
又DANSO又RUGBY得閒又打下籃球咁
最重要就日日都去打機
點解唔開返個打機SO JA
我諗一定勁多人參加~~
依加真係好玩過中學超多``
只係全部用英文教
學起上黎有D 吃力...
唉`` 俾愈黎愈多人話我似陸永= ="
唔帶眼鏡囉好未.....
唉`` 依加病到痴肺
不過已經好返左D 啦
冇再成日WING下WING下咁....
琴日本身應承左啊詩去陪佢整D野
不過自己WING得太勁
同佢都有佢條仔陪
所以陪佢搭MTR去到太子我就閃水啦>"<
遷出曉麗苑真係好唔寫得
之前自己獨自留守既相片XD
 

|