煙鏟^BLOG
fky392
暱稱: ♧煙鏟〝
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-26
2010-12-15
2010-02-28
2010-02-05
2009-11-16
文章分類
全部 (64)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 86
今日人氣: 0
累積人氣: 979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


2009-10-16 分類: 未分類

今日11.起身整野出去
12.幾1.出到MK
去左新之邊打機邊等華華``
打左幾局灣岸佢就差唔多到
我就去巴士站接佢``

之後係新之行左陣就去左瓊華買GEL
買完GEL就周圍行左陣
行行下我買左支香水試用裝
之後去朗豪元氣道食野
行過去沿中撞到啊通
佢係條街道大叫陸永囉,咩料子= ="
好在果時唔係好似星期六日咁多人JA
不過都好差多人架MA,唉``
之後食完野就拿拿聲沖返九龍灣返學
元氣D工作效率真快
搞到我返GRAM遲到= ="

去到九龍灣華華就係M記等我放學
我就以極速跑返學校
跑到返去遲左4分鐘>"<
唉``  之後我坐左係道勁奈我先透順條氣
熱到我想除衫
不過除左就會勁搶眼
最終我都打消左依個念頭``

之後放學我就過返去搵華華
THEN就同佢去MEGA BOX行
佢就買左四支香水
係試果時,我係道聞
點知太大力聞一野索左上
痛鬼死我>"<
之後出返黎德福坐係水池煲煙
坐係我地隔離果班人好嘈
搞到我煲到冇哂FEEL...
之後就去左睇同門,幾好睇``
雖然成套野好多粗口
同我唔明白點解黃貫中性慾點解可以咁強...

之後睇完戲送華華去到元朗西鐵站我就走啦``
不過我依個死蠢搭錯線搭左去天水圍= ="
THEN拿拿聲轉車返返去美孚
架西鐵又好似傻撚左咁WO
行行下未到站又停下咁,吹脹``
之後搞到我11.幾12.先返到屋企= ="

*與你感情愈來愈好  是福還是禍?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

琴日返1.放5.20,勁撞熟人的一天

一朝早6.幾7.有班人拍門= ="
嘈醒左我..
但我一於懶理
有本事拍Q爛個門囉``

之後11.起身整野返學
係長沙灣JOIN埋啊通一齊返

G MATHS::勁專心聽書
做數做得超快
終於搵返做數既樂趣``

ENGLISH::悶到我同MANZ發瘟
唔知點解D人好鍾意係人地上緊堂果時打黎...
神奇...

放學::去搵啊詩之後一齊去睇左陣男籃學界
走果時經過隧道
大家係咁互叫大家個名,勁傻仔``
之後去左水池煲煙
傾左勁多野
次次見到佢大家都滔滔不絕
放心啦`  我會小心我會諗清楚架啦~~

之後一齊搭車搭到旺角
佢去搵佢條仔我就慢慢死返屋企
返到去屋企又發生左D唔開心既野
唉``  安守本分,唔關自己既事一於唔理~~






訪客留言 (返回 fky392 的日誌)


HINKK 於 2009-10-18 01:09 PM 發表:
CM-=]
要回的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]