|
今朝一起身就係度睇〝霸王戰隊〞,,覺得自己有少少低B...=.=睇完之後搞下搞就換衫去牛池灣圖書館,,我約咗呀SAM係巴士站等,我早過佢到~~唔知點解我成日都見到佢好似好趕咁...見到佢之後我地就一齊係巴士站等車,我地一邊傾一邊等,,好快就有車黎喇~~呀KAM話等車要等好耐,都唔係啫...
我地本來約咗11:30點知我同呀SAM 11:18就到咗喇,,跟住我就打比呀KAM問佢係邊?!佢話佢依家行緊過黎,咁我就同呀SAM等佢喇,,不過佢好快就到咗,之後我地一齊去圖書館~去到之後,我地就開始搵書,,初初呀KAM同我地去SOCIAL SCIENCE,跟住我話有冇中文ga??佢話有,跟住我地就去喇,,我搵到一本書,之後我地就諗住攞去研究,我同呀KAM講話去電腦度搵,我地打『小實驗』,,跟住到本書叫‘有趣小實驗’,跟住呀KAM就去咗搵喇...搵完後我地就坐係度『研究研究』,研究完後,我地就借咗2本書就走喇...
番到慈雲山後去咗M記食野,,不過我同呀SAM係小食館買咗碗仔翅食,,所以搞到呀KAM睇住我地食,過咗一陣間,呀KAM先買野食(真係唔好意思喇~~)XD∼
跟住佢地上咗我屋企做實驗,,我地搞極都唔成功,好慘!!最後就揀咗個關於火柴gei實驗,,真係好有趣!XD!!
佢地做到差唔多6:00先走,,辛苦哂~~ |