| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| 4/4行山 |
分類: 未分類 |
今日奇蹟地7點起左身,,
因為有波睇...
點知第一節都未完,,
star sports特然話收唔到信號,,
停播左-口-""
真仆街``
跟住手多多禁左過ESPN度睇,,
原來有網球睇,,
跟住睇完睇繼續訓啦=_="
點知俾老豆老母係12點鏟左我起身,,
又俾人逼左去行山啦=0="
行左5粒鐘行去西貢食SEAFOOD...
途中見到舊好令好特別既石仔-3-

點知原來之前落完雨,,
D地勁濕,,搞到我仆左街=_="
成個蘿濕曬,,勁臭勁痛>3<
行行下又勁大霧...

跟住食SEAFOOD,,
食完之後我老豆老母SHORT左,,
竟然俾我買富豪D雪糕-3-
果D雪糕勁正-3-
差唔多5年冇食過啦*V*
平時我話想食佢地都叫我去麥記買=_=

去我相簿睇下啦,,有勁多相丫-3-
記住呀!!!
{{完}}
|
2008 年 4 月 3 日 星期四  |
| 2008-04-03 |
分類: 未分類 |
今日第一堂係中文,,,
照常,,一個搞爛gag,;成班扮笑...
其他堂都冇咩好講...
放左果陣係度hea~~
仲玩埋黑版,,
4點9果陣得番我,,中國人,,採礦阿伯,,ca姐,,m!kI 等等幾丁友...
俾條木咀miss見到我地係度玩,,仲聽到中國人爆粗=_=
跟住講完一大輪耶穌之後就捉左中國人上去-口-"
s0,,我只好同rocky走,,去左燈位就自己搭行去808...
都唔知點解次次係學校hea都有衰野發生,,
上次就搞到人T.T,,今次就俾人罵-口-
囧``
(完)
|
2008 年 4 月 2 日 星期三  |
| 2008-04-02 |
分類: 未分類 |
今日第一堂係電腦堂啦*v*
勁好好好玩丫-3-
又搵到鯨魚既另一個花名...好貼切嫁-333-"
不過唔知點解,,愈黎愈憎鮑鮑...
音樂堂果陣,,俾MRS. CHAN 狂罵...
又同我講野果陣問我聽唔聽到,,聽到要應,,
跟住之後佢又罵我,,但又係話知道係要用心同行動去証明...
真係吹佢唔脹``
搞到我做左千古罪人,,,成班冇左半個小息,,
我係E度向各位受影響人士道歉,,,
真係好對唔住>^<
跟住中文堂...
佢又係度搞碎GAG,,我又係度扮笑...
跟住又無無聊聊咁過左啦>V<"
個ENG. CAFE全程只係飲同食,,,
咩都冇做過~__~
跟住中屎我叫佢噓江SIR,,<-----係個江前面+個S音@3@
OF COZ俾人罵啦>V<
不過好彩唔洗作文姐-3-
不過我冇做預習,,要留到4點半...
點知個"江至柒"4點9都唔落黎...所以就嬲嬲地咁做逃兵走左佢算...
不過其實有另一個原因既...
其實係因為...算啦...唔講
總之到最後我個原因都係唔成功,,失敗左啦>. .<"
{完} |
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
| 2008-04-01 |
分類: 未分類 |
今日同平時一樣,,
番學等小息,,小息等LUNCH,,LUNCH等放學...
簡單D黎講=番學等放學``放學飲可樂X]
去HALL果陣見到石仔既aH爸:::石頭...
咁咪有人要見家長?!?!-V-"
ETH. 堂又有人做劇啦...
有人拜神,,有人射超人死光*333*
唉,,又抽唔中我地>3<
下次ETH. 堂之前CA姐要做熱身運動先呀,,
如果唔係楂實拳頭果陣會抽筋,,
仲有,,你會不停咁咳...帶多D喉糖呀-333-
BCOZ我地既題目係第78頁...自己睇下係咩黎嫁啦@3@
跟住又要上爛GAG蘇既堂啦0口0
我又係到扮笑,,勁YO~~
無啦啦又咩英雄救美=_=
爛GAG黎嫁?!定係你想江SIR咁做呀!!!
不過,,都有D收獲既...
同蔡良做FD做左6年,,都搵唔到佢個花名,,
不過,,今日終於搵到啦:::;"菜市場"-3-"
今日既SCI堂係番中學以黎最HAP!~既SCI堂...
不停係度玩野同搞爛GAG,,
超正``
放學HEA到4點半就同中國人搭808走左LUU...
不過途徑"休"金元果陣看到"菜市場"老豆,,
企左係度望左勁耐XPP
跟住俾我發現左,,
原來飲芬達會令到個口勁`勁`勁`紅...
各位唔想咁既話就飲幾啖要舐一舐個咀唇... <------好似咁,,
,不過仲要::;舐上`舐下`舐左`"舐佑"-3-"
{{完}} |
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 2008-03-31 |
分類: 未分類 |
今日好開心,,,
唔洗俾人話"stup!d"...
愈黎愈覺得D.T.好玩*3*
小息果陣,,
我同陳梭皮同蔡良圍剿即食面,,
係咁講"面包"同"鮑魚面"
跟住佢個筆袋去左鮑鮑度,,,
跟住鮑鮑就投擲愛的導彈啦-333-
玩得勁開心,,仲差D俾江SIR發現A__A"
到GEO堂啦...
好野,,MISS R CHAN冇番,,
唔洗交功課-3-
今次睇蟻=_=
好開心,,,去左同蔣蔣坐...唔洗同扯琪坐XPP
因為有人唔係度...
不過打鐘前一另轉頭就看到有隻"龐然大物"望住我XDD
嚇到我同蔣聞西...
好彩個MISS唔話我調位姐=W=
LUNCH果陣,,TOMMY同KATHY係到玩示愛-3-
TOMMY問KATHY佢中2邊個,,
跟住佢就話:::"我中2你呀"
講完仲要話冇講過,,搞到我好似吹水咁凸=_=凸
又話玩下,,唔通戲假情真??!!XP
P.E.堂勁仆街,,
個李SIR成日叫我地唔好浪費時間係度嘈,,
不過佢自己就用左成半個鐘做"引入"=_=
仲要次次講原一大輪野就話..."放心,,頭先講果D唔會考既"
真係囧``
放學果陣,,冇啦啦見到月球上的女孩行過,,
跟住點知佢個身形"豐滿"得濟,,
勉強行過左,,但係就搞到張登反左,,
我同CA姐笑到丫
跟住又有大戰發生...
因為有陰影係度,,所以唔敢同佢地玩埋一份-口-
不過今次既最大受害者竟然係蔡良>O<"
仲有其他受傷者既名單 :::
兩個H.E. FILE,,1支HI-TEC-C,,即食面個筆袋仲有之前T.T果個,,'
個個都唔怕佢喊=_=繼續玩佢...
點解我咁黑仔嫁=口=
我玩佢就T.T ,,第2個點玩佢都冇野=_=
都唔知係咪針對我@___@"
跟住有人話CRAZY中2KATHY,,
又話中國人中2 2令,,,
SO,,我就突登搵佢地一齊搭車*V*
逼供之下,,終於俾我知道好多野啦...
關於CRAZY:::
我問佢係中2KATHY定米XXX,,佢話仲係X奇XX-3-
佢仲自爆埋之前問XX老X攞左電話,,但係唔夠薑打俾XXX鼠-3-
關於中國人,,丫唔係,,係張裕(章魚)-3-:::
我問佢,,全班邊個女仔最令,,
佢話2令,,WOW,,E+都估到小小野嫁啦...
跟住佢冇啦啦講:::"知唔知2令搭咩車嫁?佢住邊嫁??"
WOW,,都估到7,8成啦=V=
跟住上到車又問:::"知唔知2令中2邊個丫?"
WOW,,肯定係啦...
最後,,佢係我地逼供之下認左LUU...
今日真係收獲豐富*333* |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|