之日誌
一日一cM,,快樂過食M&M哇xD
flyingpig95
暱稱: 飛天豬-3-
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
2008-09-08
2008-09-01
2008-08-29
2008-08-25
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 264
今日人氣: 48
累積人氣: 4840
2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


4/4行山 分類: 未分類

 今日奇蹟地7點起左身,,

因為有波睇...

點知第一節都未完,,

star sports特然話收唔到信號,,

停播左-口-""

真仆街``

跟住手多多禁左過ESPN度睇,,

原來有網球睇,,

跟住睇完睇繼續訓啦=_="

點知俾老豆老母係12點鏟左我起身,,

又俾人逼左去行山啦=0="

行左5粒鐘行去西貢食SEAFOOD...

途中見到舊好令好特別既石仔-3-

舊"石仔"好特別-3-

點知原來之前落完雨,,

D地勁濕,,搞到我仆左街=_="

成個蘿濕曬,,勁臭勁痛>3<

行行下又勁大霧...

好大霧唷

跟住食SEAFOOD,,

食完之後我老豆老母SHORT左,,

竟然俾我買富豪D雪糕-3-

果D雪糕勁正-3-

差唔多5年冇食過啦*V*

平時我話想食佢地都叫我去麥記買=_=

去我相簿睇下啦,,有勁多相丫-3-

記住呀!!!

{{完}}

2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


2008-04-03 分類: 未分類

 今日第一堂係中文,,,

照常,,一個搞爛gag,;成班扮笑...

其他堂都冇咩好講...

放左果陣係度hea~~

仲玩埋黑版,,

4點9果陣得番我,,中國人,,採礦阿伯,,ca姐,,m!kI 等等幾丁友...

俾條木咀miss見到我地係度玩,,仲聽到中國人爆粗=_=

跟住講完一大輪耶穌之後就捉左中國人上去-口-"

s0,,我只好同rocky走,,去左燈位就自己搭行去808...

都唔知點解次次係學校hea都有衰野發生,,

上次就搞到人T.T,,今次就俾人罵-口-

囧``

(完)

  

2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


2008-04-02 分類: 未分類

 今日第一堂係電腦堂啦*v*

勁好好好玩丫-3-

又搵到鯨魚既另一個花名...好貼切嫁-333-"

不過唔知點解,,愈黎愈憎鮑鮑...

音樂堂果陣,,俾MRS. CHAN 狂罵...

又同我講野果陣問我聽唔聽到,,聽到要應,,

跟住之後佢又罵我,,但又係話知道係要用心同行動去証明...

真係吹佢唔脹``

搞到我做左千古罪人,,,成班冇左半個小息,,

我係E度向各位受影響人士道歉,,,

真係好對唔住>^<

跟住中文堂...

佢又係度搞碎GAG,,我又係度扮笑...

跟住又無無聊聊咁過左啦>V<"

個ENG. CAFE全程只係飲同食,,,

咩都冇做過~__~

跟住中屎我叫佢噓江SIR,,<-----係個江前面+個S音@3@

OF COZ俾人罵啦>V<

不過好彩唔洗作文姐-3-

不過我冇做預習,,要留到4點半...

點知個"江至柒"4點9都唔落黎...所以就嬲嬲地咁做逃兵走左佢算...

不過其實有另一個原因既...

其實係因為...算啦...唔講

總之到最後我個原因都係唔成功,,失敗左啦>. .<"

{完}

2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


2008-04-01 分類: 未分類

今日同平時一樣,,

番學等小息,,小息等LUNCH,,LUNCH等放學...

簡單D黎講=番學等放學``放學飲可樂X]

去HALL果陣見到石仔既aH爸:::石頭...

咁咪有人要見家長?!?!-V-"

ETH. 堂又有人做劇啦...

有人拜神,,有人射超人死光*333*

唉,,又抽唔中我地>3<

下次ETH. 堂之前CA姐要做熱身運動先呀,,

如果唔係楂實拳頭果陣會抽筋,,

仲有,,你會不停咁咳...帶多D喉糖呀-333-

BCOZ我地既題目係第78頁...自己睇下係咩黎嫁啦@3@

跟住又要上爛GAG蘇既堂啦0口0

我又係到扮笑,,勁YO~~

無啦啦又咩英雄救美=_=

爛GAG黎嫁?!定係你想江SIR咁做呀!!!

不過,,都有D收獲既...

同蔡良做FD做左6年,,都搵唔到佢個花名,,

不過,,今日終於搵到啦:::;"菜市場"-3-"

今日既SCI堂係番中學以黎最HAP!~既SCI堂...

不停係度玩野同搞爛GAG,,

超正``

放學HEA到4點半就同中國人搭808走左LUU...

不過途徑"休"金元果陣看到"菜市場"老豆,,

企左係度望左勁耐XPP

跟住俾我發現左,,

原來飲芬達會令到個口勁`勁`勁`紅...

各位唔想咁既話就飲幾啖要舐一舐個咀唇...<------好似咁,,

,不過仲要::;舐上`舐下`舐左`"舐佑"-3-"

{{完}}

2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


2008-03-31 分類: 未分類

 今日好開心,,,

唔洗俾人話"stup!d"...

愈黎愈覺得D.T.好玩*3*

小息果陣,,

我同陳梭皮同蔡良圍剿即食面,,

係咁講"面包"同"鮑魚面"

跟住佢個筆袋去左鮑鮑度,,,

跟住鮑鮑就投擲愛的導彈啦-333-

玩得勁開心,,仲差D俾江SIR發現A__A"

到GEO堂啦...

好野,,MISS R CHAN冇番,,

唔洗交功課-3-

今次睇蟻=_=

好開心,,,去左同蔣蔣坐...唔洗同扯琪坐XPP

因為有人唔係度...

不過打鐘前一另轉頭就看到有隻"龐然大物"望住我XDD

嚇到我同蔣聞西...

好彩個MISS唔話我調位姐=W=

LUNCH果陣,,TOMMY同KATHY係到玩示愛-3-

TOMMY問KATHY佢中2邊個,,

跟住佢就話:::"我中2你呀"

講完仲要話冇講過,,搞到我好似吹水咁凸=_=凸

又話玩下,,唔通戲假情真??!!XP

P.E.堂勁仆街,,

個李SIR成日叫我地唔好浪費時間係度嘈,,

不過佢自己就用左成半個鐘做"引入"=_=

仲要次次講原一大輪野就話..."放心,,頭先講果D唔會考既"

真係囧``

放學果陣,,冇啦啦見到月球上的女孩行過,,

跟住點知佢個身形"豐滿"得濟,,

勉強行過左,,但係就搞到張登反左,,

我同CA姐笑到丫

跟住又有大戰發生...

因為有陰影係度,,所以唔敢同佢地玩埋一份-口-

不過今次既最大受害者竟然係蔡良>O<"

仲有其他受傷者既名單 :::

兩個H.E. FILE,,1支HI-TEC-C,,即食面個筆袋仲有之前T.T果個,,'

個個都唔怕佢喊=_=繼續玩佢...

點解我咁黑仔嫁=口=

我玩佢就T.T ,,第2個點玩佢都冇野=_=

都唔知係咪針對我@___@"

跟住有人話CRAZY中2KATHY,,

又話中國人中2 2令,,,

SO,,我就突登搵佢地一齊搭車*V*

逼供之下,,終於俾我知道好多野啦...

關於CRAZY:::

我問佢係中2KATHY定米XXX,,佢話仲係X奇XX-3-

佢仲自爆埋之前問XX老X攞左電話,,但係唔夠薑打俾XXX鼠-3-

關於中國人,,丫唔係,,係張裕(章魚)-3-:::

我問佢,,全班邊個女仔最令,,

佢話2令,,WOW,,E+都估到小小野嫁啦...

跟住佢冇啦啦講:::"知唔知2令搭咩車嫁?佢住邊嫁??"

WOW,,都估到7,8成啦=V=

跟住上到車又問:::"知唔知2令中2邊個丫?"

WOW,,肯定係啦...

最後,,佢係我地逼供之下認左LUU...

今日真係收獲豐富*333*