之日誌
一日一cM,,快樂過食M&M哇xD
flyingpig95
暱稱: 飛天豬-3-
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
2008-09-08
2008-09-01
2008-08-29
2008-08-25
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 264
今日人氣: 17
累積人氣: 4735
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


100問~~ 分類: 未分類

 1) 人地通常點叫你?   飛天豬,,牙sun,,,太陽   
2) 一日會訓幾多個鐘?   番學就8個,,,唔洗就12個-v-
3) 星期日,鍾意留o係屋企訓覺抑或出街玩?    出街打ball~~
4) 你鍾意黃偉文多d抑或林夕多d? 後者
5) 聽歌,比較注意歌詞抑或旋律?   後者   
6) 用一首歌去形容你自己而家o既心情。 hurt s0 bad-口-
7) 你而家有冇拍拖呀? 冇...
8) 你想女朋友告白先抑或你告白先?  無所謂
9) 你想鍾意你女朋友多o的抑或佢鍾意你多o的?  ....
10) 你覺得自己靚唔靚? 柒到爆
11) 你係自戀抑或自卑? 後者
12) 你鍾意天地長久多o的抑或曾經擁有多o的? 前者
13) 做錯o野時,你怕道歉嗎? 小小
14) 係咪成日都唔交功課? 1時時啦
15) 你覺得抄功課係錯事嗎?  某時候唔係...
16) 你最討厭o既老師係邊個? 爛gag蘇
17) 係咪成日遲到? 唔係``
18) 係咪成日都覺得自己黑仔? 1時時
19) 有冇一個搞到你喊既朋友? 試過有...
20) 做朋友,你認為乜野係最重要? 信任&關懷
21) 會唔會接受朋友對你o既批評? 多數會...
22) 如果你最好o既朋友講左個好大既大話呃你,你會唔會原諒佢? 睇下佢有冇&點道歉
23) 試過俾人騷擾未? 有=_=陳皮既"緋聞"女友
24) 你覺得乜o野係最令你煩擾? 多到死...上面係其中1個
25) 講一個你認為最有效o既減壓方法。 打ball
26) 會考你拎幾多分? ...
27) 覺得自己能幹嗎? 一點都不
28) 喜歡依賴抑或靠自己? 50,,50
29) 有冇成日拎住部數碼相機影相? 冇...
30) 鍾意俾人影抑或自己玩自拍? 50,,50
31) 你部數碼相機係乜o野型號? 冇...
32) 點解你會買呢部數碼相機? ...
33) 你用緊邊部手提電話? s0ny er!css0n
34) 有冇諗住換? 有諗過
35) 近排做過乜野,令你覺得最「 nor 」? 好多,,包括搞左個勁碎既gag
36) 做完一件好「 nor 」事之後,你要用幾耐去忘記呢件事? 30-60分鐘
37) 有冇邊種外語,你係比較擅長? 只擅長中,,英,普~___~
38) 你信唔信「星座」? 小小
39) 你覺得自己似唔似你o個個星座? 有d似~~楊千華首歌:::明知水瓶庭最愛是流淚 T.T

40) 你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步? 對e兩條友1 d都唔熟
41) 你有冇發過明星夢? 有~~
42) 你覺得自己有乜本錢去做明星? 冇-口-
43) 鍾唔鍾意唱 K? 小小中2
44) 最鍾意唱邊個歌星既歌? 冇...好聽就得
45) 鍾意幾多個人一齊去唱 K 呀? 3,4個...
50) 有邊個明星係令你覺得佢係扮型? 唔知...
51) 最鍾意o既牌子。 nike,,puma,,,ad!das
52) 最鍾意o既季節。 秋天
53) 最鍾意o既動物。 豬-3-

54) 最鍾意o既商場。 new t0wn plaza
55) 最鍾意o既明星。 avril,..yui等等
56) 最鍾意o既顏色。 灰,,藍
57) 最鍾意o既電視節目。 綜合
58) 最鍾意o既雜誌。 八掛...
59) 最鍾意o既人。 當然係佢啦...
60) 最鍾意o既球隊。 阿仙奴..湖人``
61) 你妒忌心強唔強? 強
62) 容忍到你o既情人一腳踏兩船嗎? no...
63) 講出你o既座右銘。 頭可破,,血可流,,,令女可不追求xpp
64) 最常講o既粗口。 所有-v-
65) 講出你而家最想買o既o野。 3
66) 你鍾意地鐵多D抑或巴士多D? 後者
67) 你普通巴士多D抑或空調巴士多D? 後者
68) 你對ROAD SHOW有乜感覺? 悶~_+
69) 你有最多邊隻牌子既衫? 樣樣有幾件...
70) 你有最多邊隻牌子既鞋? nike
71) 你用邊隻牌子既護膚品? 冇...
72) 你用邊隻牌子既牙膏? 黑人
73) 你用邊隻牌子既洗頭水? 唔知...懶得睇=]
74) 你用邊隻牌子既沐浴露? 如上
76) 你最肯花錢o係邊一方面? 平均...
77) 而家面前係一個你好憎既人,唔該講句說話寸下佢。 你收皮啦,,0N9仔
78) 而家面前係你既夢中情人,唔該講句說話「霖」下佢。 我首詩-3333-
79) 邊句說話會即時令你嬲爆? 都唔會嬲爆既...
80) 兒時夢想同現時理想,相差很大嗎? 冇諗過=口=
81) 有生以來,你做過乜o野令自己最內疚? 好多
82) 你喜歡香港嗎? YES~~
83) 你想你o既婚禮點樣舉行? 浪漫-3-
84) 你想去邊個地方度蜜月? 唔知-口-
85) 你試過「愛到要生要死」的感覺未? 咁又冇...
86) 你試過o係條街上面嘔到七彩未? 冇...
87) 你討唔討厭狐狸精? 嗯...
88) 你試過遇上狐狸精未? 冇...
89) 講出一個折磨狐狸精o既方法。 將佢既臭狐臭多100倍XPP
90) 你係邊個生肖? 豬-3-
91) 你係邊個星座? 水瓶座
92) 呢個問卷係咪好好玩呢?   死啦你...                                                                                                                  
93)而家最想得到d 乜:佢...
94) 而家既心情:悶...
95) 而家既時間:02:48                                                                                                                                    
96)而家最想做d 乜:打BALL
97)而家最想見到邊個:佢...
97)而家諗緊邊個:佢...
98)而家最想打既人:冇...
99)而家最憎既人:冇...
100)做完啦

2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


廣洲之旅~~ 分類: 未分類

今次又俾人逼左去旅行...-口-

今次要去既係廣洲...

今次E個旅行真係叫"ON9之旅"

我地坐車同搭船既時間係觀光既時間兩倍有多~___~

仲要日日5,6點起身,,,

唔好以為坐車坐咁耐有得訓,,

個司機腦殘嫁!!!

當個呠呠好似鬧鐘咁~~

兩三分鐘響1次-口-

仲要鬼死咁大聲,,,

個死人司機,,見前面勁遠有輛車又要呠...

隔離有輛車係到行又要呠,,

咩都要呠一餐,,

真係俾佢吹脹...

所以我全程坐車個樣大概係咁:::凸 囧 凸

 

不過去成兩日,,

都有D野係開心既-3-

我地去左個薰衣草田園,,,

唔係講笑,,真係好鬼死令-3333-"

俾你地睇下啦...

哇~~兩個人企係入面真係好羅曼蒂克-333-"

仲有,,D瀑布都幾令嫁-V-"

(我的鞋&瀑布)

E一幅係我冒住生命危險係瀑布頂影既-W-"

 

我地住果間酒店個大招牌-口-

負離子洗肺?!咩黎嫁-口-

我個相簿仲有好多相嫁,,去睇下啦-3-

最後送上無聊圖一幅:::

 

 

{{完}}

2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


2008-03-21 疑惑 分類: 未分類

今日我又好有恆心咁,,好早咁起左身睇湖人Vs Jazz...

我成12點就起左身啦,,係咪好早先...其實對於我同幾個人已經算好早嫁啦...

我一落床,,,就忍唔住諗番琴晚個足三兩``

琴晚因為覺得有d餓,,咁啱我舅父打完ball未番,,

s0,,就叫佢買個足三兩俾我醫肚-3333-"

睇下個盒幾靚-333-"睇到個盒都想食丫-v-"

真係煩=_=咁多野包住...

經過同張紙+個盒既一番邂逅,,我終於食到佢啦^^"

哇~~個包真係真係好鬼,,好Q,,,好拿,,好 手然 正呀!!!

我就好似一隻餓虎見到一堆羊咁>3<lll

唔洗一分鐘就搞掂曬啦,,真係YUMMY~~衰衣獅-333-",,巧痴!!!

(因為太好味啦,,請准許我俾多幾個語言去形容佢*V*)

呢個「Double足三兩」真係足料喎...

牛肉又比想像中juicy……

唔錯唔錯,29蚊個餐算物有所值!
(雖然29蚊應該已經係香港M記最貴o既一次! )

好啦~~講番場BALL喇-33-

k0bE真係好鬼勁,,D  飛AWAY 同JUMP Sh0t真係好鬼死勁-333-"

攞硬MVP呀-V-"

最後k0bE幫湖人以客勝JAZZ   106~~95   終止左JAZZ主場連勝19場既紀錄~~

K0be交出左27分 8個助攻 7個籃板-W-"勁!!!

  

我聽日就要去廣州啦>___<"

好唔捨得既人有:::癩佬,,一個細過我既阿姐,,一個阿妹,,舐佑``東東,,阿嫂...

好唔捨得既食物有:::陳皮,,中國面<-----兩個人

其他唔講啦...希望你地會記得我啦-333-唔好唔記得我呀!!!

{{完}}

2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


係屋企搞爛GAG真冇引`` 分類: 未分類

自從開始放eaTeR假期之後,,

愈黎愈憎假期-口-lll

原因1:::見唔到蔣蔣>V<

原因2:::係屋企搞爛GAG好冇引....

原因3:::見唔到XX (唔好問我係邊個-333-" 兩個字嫁,,估下-3- 佢近排唔係咁開心>__<)

  

E排日日既行程都1樣...

都係12點幾起身...跟住上mSn hEA兩三個鐘之後,,

就約人去打籃球...反到屋企食飯+MsN...

不過可借既係,,,最美麗的第七天做完啦>3<

不過唔緊要啦...遲D睇番"最樣柒的第七天"都1樣姐``

  

雖然唔洗番學姐...不過我都會搞爛GAG既...

不過係屋企搞GAG真係勁冇引...

搞爛GAG既真諦就係搞完之後要有人笑,,,有人話"好爛呀",,

咁先係我搞爛GAG既樂趣丫MA-3-

不過係屋企,,無論點佢地都笑到就黎死咁=_=lll

有一次,,,有人坐左係度,,我表弟將個bAll碌左落個屎忽下面,,

我就話:::喂~~小心呀,,唔好放屁呀-口-"

係咪好爛呢,,我講完之後都好自卑,,好後悔``

覺得自己好傻,,好天真,,唔應該搞D咁爛既GAG  XPP

但係,,-口-唔知點解佢地笑足成個字~__~

  

總之,,真係好想快D番學,,好掛住你地哦-333-"

好想俾你地彈我D  GAG 爛丫``

  

{完}

2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


2008-03-18 分類: 未分類

 琴日同陳皮,,蔡良...仲有幾個小六既FD...係LKM既...一齊打BALL...

打完之後陳皮就黎左我屋企...

HEA左一陣就走左LU...

以下就係証明-3-

(由於我個樣太柒啦-3-所以要經小小既人工修飾-V-lll)