| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
| 2008-05-09 |
分類: 未分類 |
今日聽到我老豆話一齊去麗豪食日本放題,,
所以同佢出左去...
點知俾佢昆左,,出新城市...
我好好昆咩?!-_-"
之後先岩岩俾人昆左去睇戲-0-"
不過算啦,,
可能出到去可以叫佢地買野俾我呢-3-
但係點知去行無印果陣,,
我睇岩左兩支筆,,
諗住叫佢地地買俾我,,
點知行埋佢地度,,
佢地就話:::
"做咩丫你?!快D排隊俾$啦,,好多人丫"
↑↑↑↑意料之外-0-
仲要拎埋包糖過黎,,話:::
"順便丫``"
咁就冇左廿蚊啦-口-
雖然包糖真係好好味xdd
不過好彩,,
佢地都買左件衫俾我-3-"
之後就去左食"魚米之香"...
跟住就返歸啦*v*
[[完]]
|
| 2008-05-09 |
分類: 未分類 |
今日一起身就睇左半場波,,
跟住就出左健康院拎份rep0rt,,
因為之前去佢話我背隻果條骨唔直=0="
點要等成兩粒鐘就係為左拎份rep0rt,,
同埋聽佢uP幾句...
等兩粒鐘就見佢2分鐘-_____-"
不過都好彩,,
佢話我條背隻骨冇事,,,
我唔係"戀"嫁xPP
跟住同老豆去大排檔食早餐~.~
因為今朝出門口冇食野...
我叫左碟乾炒牛河,,
點知碟野一黎我老豆就夾左我幾舊牛,,
跟住一路食一路同我講:::
老豆:::唔好食咁好牛呀,,唔健康牙!!
我:::咁你又食?!?!
老豆:::我點同呢,,我係大人丫嘛...
無奈``
[[完]] |
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
| 2008-05-08 |
分類: 未分類 |
今日要去"呵",,
許生真係煩到仆街丫,,
10秒嘈我一次,,
點解我次次都要坐佢隔離丫...
條仆街又係度唱歌,,
又係度叫我個名...
↑係勁嘔果隻喎-_______-"
對佢既厭惡程度就黎去到鮑鮑度啦``
講起鮑鮑又有佢D衰野講啦~_~
琴日鮑鮑撻左蔡良支3色筆,,
支野蔡良儲左好耐錢先買,,
點知番到學校俾鮑鮑偷左...
跟住仲要懶好心咁送左俾ER!CA囉...
都唔知有冇咩企圖既xDD
講真,,佢真係好衰格囉...
以人內容只不過係小弟既意見~_~
不過如果同2既話請留下cM -3-"
頂,,岩岩有電話訪問,,佢話:::
小姐,,請問得唔得閒同我做個訪問丫?!
我係電話把聲真係好似女仔咩-_-"
雖然陳皮佢地都話似-0-"
講番番學先v3v
ge0堂要分組,,
要同本班兩大美人一組-0-"
仲要有許生...
果日真係好想淆低唔去=口="
放學無啦啦曹慧過黎搵MR. 採礦,,
點知佢怕羞,,人地就走左啦>3<
跟住佢叫左個FD過去約r0cky3點-3-
食canDle luNcH ?!xDD
跟住同cA姐佢地玩左陣T. 0r D.就走啦...
之後同果幾條友玩,,
個個揀完truE都唔肯講...
衰格``
玩玩下同兩樣野示左愛-3-
今日,,要開香檳丫,,
K0BE終於有MVP啦-3-

[[完]] |
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 2008-05-07 |
分類: 未分類 |
今日一番去就背書,,
不過E個係一個愚蠢既方法,,
下次都係學姚姚寫首詩落張台度啦-____-"
第一堂係可愛既中文堂,,
E排中文堂粟米好似病左,,
又冇搞爛GAG,,
又係咁索D鼻涕,,
我同姚姚就係度笑,,
話粟米係咁係度喊xDD
聽真D丫,,佢索鼻涕D聲真係好似係度喊...
好似 S.C 既喊聲咁,,
佢喊就果都係咁既聲嫁,,
↑ 預左俾人打嫁啦t3t
其實唔知係咪俾江s!R飛左呢?!xDD
而且傷心到畢生搞碎gAg既絕技都冇埋xPP
e排既中文好似更係差d野咁...
可能就係碎gAg同埋扮笑聲掛-3333-"
跟住兩堂英文堂,,
悶悶悶``
又係放蚊`
跟住V.A.又唱歌又搞gAg,,
爆hApp!``
跟住之後成堂sc!堂都俾 m!nG2豬攬住,,
逼我講姚姚同我講左d咩...
途中我發覺鯨魚係咁望過黎,,
唔通羨慕我?!*v*
發現知得太多真係會有生命危險,,
但係知得小得濟又唔得~_~"
跟住放學俾人三催四請終於走囉``
[[完]] |
2008 年 5 月 6 日 星期二  |
| 2008-05-06 |
分類: 未分類 |
今日有m!ss #堂,,
期待以久哇``
不過今日人地發嬲,,
可能許生激嬲人啦xDD
我地轉紙仔張野俾佢收左-0-
最衰都係陳皮,,
爭咩丫爭,,
寫左"梁鈞聆"3隻姐,,
洗唔洗爭成咁丫xPP
不過好彩都冇野,,
落堂之後就俾番張野我*v*
不愧係m!ss #,.,
惡極都有限=P
跟住音樂,,
好彩考唔到-3-
一d都唔識~_~"
跟住luNcH,,
今日e個luNcH係我一生中最臭既一次-0-
我地去左春田食學生餐,,
因為平時要等勁耐,,
蔣蔣同陳皮d野又黎左...
得我個餐未黎,,
咁我就"吹"下佢啦:::
唔該,,我個a餐等左好耐都未黎喎,,15分鐘啦``
其實我真係吹嫁-0-
點知佢去checK番張單,,
跟住就話:::唔好2c丫,,你地叫左7分鐘咋,,可唔可以等多陣丫?!
跟住我就扮冇野都話:::
"好丫"-0-
俾蔣蔣佢地笑到死左t3t
食完快快脆脆走左-_-"
跟住中史派卷,,
0f c0use肥左啦~_~"
係喎,,講開又講,,
孫孫份咩屎卷有得+多一分,,
跟住佢勁興奮咁講:::
哇,,好野丫,,有得+多一分呀
跟住我地一睇個分,,
哦...即刻明曬-3-"
想知幾多分問我>v<"
放學又heA啦,,
今次係:::
"cA的第5次&蔡良的第2次"-0-"
重申一次先,,
雖然我買左樽野俾佢,,
但係100%唔關我事嫁-_-"
兇手係m!nG2豬&蔡良...
果陣仲要冇女仔係班房,,
我地成班男仔企曬係度,,
唔知點好-0-
係咁叫:::
唔好喊啦,,唔好喊啦-0-"
真係好驚女仔喊-口-"
希望bbq果日大家冷靜d-_-"
[[完]] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 28 | »
|