之日誌
一日一cM,,快樂過食M&M哇xD
flyingpig95
暱稱: 飛天豬-3-
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
2008-09-08
2008-09-01
2008-08-29
2008-08-25
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 264
今日人氣: 8
累積人氣: 4726
2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


2008-05-09 分類: 未分類

今日聽到我老豆話一齊去麗豪食日本放題,,

所以同佢出左去...

點知俾佢昆左,,出新城市...

我好好昆咩?!-_-"

之後先岩岩俾人昆左去睇戲-0-"

不過算啦,,

可能出到去可以叫佢地買野俾我呢-3-

但係點知去行無印果陣,,

我睇岩左兩支筆,,

諗住叫佢地地買俾我,,

點知行埋佢地度,,

佢地就話:::

"做咩丫你?!快D排隊俾$啦,,好多人丫"

↑↑↑↑意料之外-0-

仲要拎埋包糖過黎,,話:::

"順便丫``"

咁就冇左廿蚊啦-口-

雖然包糖真係好好味xdd

不過好彩,,

佢地都買左件衫俾我-3-"

之後就去左食"魚米之香"...

跟住就返歸啦*v*

  

[[完]]

2008-05-09 分類: 未分類

 今日一起身就睇左半場波,,

跟住就出左健康院拎份rep0rt,,

因為之前去佢話我背隻果條骨唔直=0="

點要等成兩粒鐘就係為左拎份rep0rt,,

同埋聽佢uP幾句...

等兩粒鐘就見佢2分鐘-_____-"

不過都好彩,,

佢話我條背隻骨冇事,,,

我唔係"戀"嫁xPP

 

跟住同老豆去大排檔食早餐~.~

因為今朝出門口冇食野...

我叫左碟乾炒牛河,,

點知碟野一黎我老豆就夾左我幾舊牛,,

跟住一路食一路同我講:::

老豆:::唔好食咁好牛呀,,唔健康牙!!

我:::咁你又食?!?!

老豆:::我點同呢,,我係大人丫嘛...

無奈``

  

[[完]]

2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


2008-05-08 分類: 未分類

 今日要去"呵",,

許生真係煩到仆街丫,,

10秒嘈我一次,,

點解我次次都要坐佢隔離丫...

條仆街又係度唱歌,,

又係度叫我個名...

↑係勁嘔果隻喎-_______-"

對佢既厭惡程度就黎去到鮑鮑度啦``

講起鮑鮑又有佢D衰野講啦~_~

琴日鮑鮑撻左蔡良支3色筆,,

支野蔡良儲左好耐錢先買,,

點知番到學校俾鮑鮑偷左...

跟住仲要懶好心咁送左俾ER!CA囉...

都唔知有冇咩企圖既xDD

講真,,佢真係好衰格囉...

以人內容只不過係小弟既意見~_~

不過如果同2既話請留下cM -3-"

 

頂,,岩岩有電話訪問,,佢話:::

小姐,,請問得唔得閒同我做個訪問丫?!

我係電話把聲真係好似女仔咩-_-"

雖然陳皮佢地都話似-0-"

 

講番番學先v3v

ge0堂要分組,,

要同本班兩大美人一組-0-"

仲要有許生...

果日真係好想淆低唔去=口="

放學無啦啦曹慧過黎搵MR. 採礦,,

點知佢怕羞,,人地就走左啦>3<

跟住佢叫左個FD過去約r0cky3點-3-

食canDle luNcH ?!xDD

跟住同cA姐佢地玩左陣T. 0r D.就走啦...

之後同果幾條友玩,,

個個揀完truE都唔肯講...

 衰格``

玩玩下同兩樣野示左愛-3-

 

今日,,要開香檳丫,,

K0BE終於有MVP啦-3-

  

[[完]]

2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


2008-05-07 分類: 未分類

 今日一番去就背書,,

不過E個係一個愚蠢既方法,,

下次都係學姚姚寫首詩落張台度啦-____-"

第一堂係可愛既中文堂,,

E排中文堂粟米好似病左,,

又冇搞爛GAG,,

又係咁索D鼻涕,,

我同姚姚就係度笑,,

話粟米係咁係度喊xDD

聽真D丫,,佢索鼻涕D聲真係好似係度喊...

好似 S.C 既喊聲咁,,

佢喊就果都係咁既聲嫁,,

↑  預左俾人打嫁啦t3t

其實唔知係咪俾江s!R飛左呢?!xDD

而且傷心到畢生搞碎gAg既絕技都冇埋xPP

e排既中文好似更係差d野咁...

可能就係碎gAg同埋扮笑聲掛-3333-"

 

跟住兩堂英文堂,,

悶悶悶``

又係放蚊`

跟住V.A.又唱歌又搞gAg,,

爆hApp!``

 

跟住之後成堂sc!堂都俾 m!nG2豬攬住,,

逼我講姚姚同我講左d咩...

途中我發覺鯨魚係咁望過黎,,

唔通羨慕我?!*v*

發現知得太多真係會有生命危險,,

但係知得小得濟又唔得~_~"

跟住放學俾人三催四請終於走囉``

  

[[完]]

2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


2008-05-06 分類: 未分類

今日有m!ss #堂,,

期待以久哇``

不過今日人地發嬲,,

可能許生激嬲人啦xDD

我地轉紙仔張野俾佢收左-0-

最衰都係陳皮,,

爭咩丫爭,,

寫左"梁鈞聆"3隻姐,,

洗唔洗爭成咁丫xPP

不過好彩都冇野,,

落堂之後就俾番張野我*v*

不愧係m!ss #,.,

惡極都有限=P

跟住音樂,,

好彩考唔到-3-

一d都唔識~_~"

  

跟住luNcH,,

今日e個luNcH係我一生中最臭既一次-0-

我地去左春田食學生餐,,

因為平時要等勁耐,,

蔣蔣同陳皮d野又黎左...

得我個餐未黎,,

咁我就"吹"下佢啦:::

唔該,,我個a餐等左好耐都未黎喎,,15分鐘啦``

其實我真係吹嫁-0-

點知佢去checK番張單,,

跟住就話:::唔好2c丫,,你地叫左7分鐘咋,,可唔可以等多陣丫?!

跟住我就扮冇野都話:::

"好丫"-0-

俾蔣蔣佢地笑到死左t3t

食完快快脆脆走左-_-"

  

跟住中史派卷,,

0f c0use肥左啦~_~"

係喎,,講開又講,,

孫孫份咩屎卷有得+多一分,,

跟住佢勁興奮咁講:::

哇,,好野丫,,有得+多一分呀

跟住我地一睇個分,,

哦...即刻明曬-3-"

想知幾多分問我>v<"

  

放學又heA啦,,

今次係:::

"cA的第5次&蔡良的第2次"-0-"

重申一次先,,

雖然我買左樽野俾佢,,

但係100%唔關我事嫁-_-"

兇手係m!nG2豬&蔡良...

果陣仲要冇女仔係班房,,

我地成班男仔企曬係度,,

唔知點好-0-

係咁叫:::

唔好喊啦,,唔好喊啦-0-"

真係好驚女仔喊-口-"

希望bbq果日大家冷靜d-_-"

 

[[完]]