| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
| 2008-05-14 |
分類: 未分類 |
今日好開心,,
終於拎得番曬d錢啦-3-"
愈黎愈覺得我地好0n9-___-"
俾人計多左兩舊水都唔知-0-"
又冇人睇單...
e+心諗真係覺得我地成班人好鬼死蠢...
去pk買得果幾支野飲,,
仲有其他小小野,,
竟然會貴過去街市買d野食=_="
仲要貴成差唔多兩倍-口-"
或者我地仲係小朋友啦xPP
cA姐病完番番黎啦-3-
Ca姐之強勢回歸xDD
又會咁岩人地病完你又病既~3~"
仲要番到黎之後好似已前咁,,
聽力仲係咁好,,
仲係咁好火,,打人仲係咁痛=口="
隻手俾佢打到紅左-0-"
不過算啦,,之前應成左俾佢免費打幾下-____-"
鬼叫之前我同peTeR好人得濟做左人地社工咩=3="
今日d堂真係冇咩好講~.~
一堂講一句啦...
h!s堂除左聽到小矮人無啦啦"噁"左一聲就冇咩好笑...
英文堂成堂都係度玩,,
anglA既0n9程度真係比得上許生丫=_=(因為有兩堂,,s0講兩句 -0-)
小息就圍heA,,
普通話堂張工作紙17分,,唔洗留堂-3-
咩屎堂果陣叫我地將銀包d錢倒曬落去捐既話真係死都唔會做-0-(因為岩岩先收番d錢,,成8舊水係入面-_-")
luncH蔣蔣又曬佢果張廿蚊紙...(張野既n0.係"kk000520"-____-")
中文堂柒s0唔搞gAg,,真係好悶
eth!C堂牙s!R講章魚,,全班起哄,,
sc!堂傳紙仔...
咁就放左學啦=口="
放左學之後同清明周圍heA,,
陪左清明落去mmlC搵歌,,
首小明坐火車好正-3-
首預防登隔熱更正*v*
首滅蟲周記最正xDD
清明話應該唱e首...
又係蟲-___-"
可能佢太掛住"譚展蟲"啦xPP
跟住上番課室玩果陣,,
教人玩樂器果位大嬸冇啦啦開左我地度門,,
就住話:::
"喂,,你地快d開始吹............."
講到一半果陣佢見到我地,,
跟住笑住咁番1a...
我地個個碌大曬隻眼o住嘴咁望住佢,,
條友真係好鬼死臭xDD
入錯課室-3-"
跟住之後同craZy搭808走左
[[完]] |
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| 2008-05-13 |
分類: 未分類 |
今日英文無啦啦要teSt l!sTeNinG,,
第一pArt真係好鬼易...
跟住尾二果頁有條友叫:::
"TinA w0nG "-0-"
一聽到即噴=_="
搞到m!SS lAm望住我-____-"
臭左=0="
跟住音樂堂考左笛啦終於,,
好彩之前有去陳皮度練咋,,
多謝皮教授-3333-"
h!s堂俾想像中笑多左,,
可能又多左d gAg啦*v*
咩屎同中文真係差小小訓著-口-"
luNcH同姚姚食泰國野,,
打左電話俾cA姐,,
佢冇咩野,,
發燒傷風姐...
跟住係ge0 r00m上咩屎,,
有得同陳皮坐-3-
y0``
好耐冇同過佢坐啦...
好多野唔識,,
不過唔緊要,,
隔離有教授...
都總算明多左d啦~.~
l.S.堂食糖...
咁就放左學啦``
不過結束就係另一個開始-0-"
要上柒蘇度練口試...
因為不嬲都唔妥佢,,
s0,,對住佢通常都黑起塊面...
個"個人短講"我就"""作"""我有一隻狗,,
不過佢一年前死左...
跟住練完之後佢同我講左幾句野:::
柒s0:::何希哲,,做咩咁唔開心咁既?!?!
我:::下?!係咩...
柒s0:::係牙,,係咪岩岩俾老師罵完丫?!
我 :::唔係...可能因為諗起我隻小狗所以有d唔開心姐 ((忍笑
柒s0:::下?!真人真事黎嫁?!
我:::嗯
柒s0:::哦...唔原來係咁,,好唔開心啦,,生死病死e d野...
我:::嗯` ((忍忍忍笑
跟住又講左幾分鐘爛gAg,,
好似真係係度安慰我咁-0-"
一走出個課室之後真係即刻笑爆咀xPP
之後就同姚姚走左啦``
[[完]] |
2008 年 5 月 12 日 星期一  |
| 2008-05-12 |
分類: 未分類 |
琴晚較錯左個鐘,,
早左一個鐘頭起左身-0-"
仲要睇錯鐘,,
早左成粒鐘出左第一城-____-"
跟住就去左m記,,
食左1個鐘早餐-0-"
一路睇雜誌,,一路食...
第一次食得咁慢-口-"
跟住同peter一齊出左大圍,,
去完pk再去街市,,
問左成6舊水野,,
心諗,,點解會咁多既-0-"
不過之後都算啦...
去到果度,,蔣蔣無啦啦唔開心...
我係果邊開唔到火-0-"
本來我想過隔離燒,,
不過蔣蔣唔開心,,所以算啦...
之後佢地搵左人黎開火...
之後燒唔夠一粒鐘就冇燒啦...
跟住就係度玩...
咩都玩一餐=_=
跟住一齊4點走...
跟住去陳皮屋企,,
錄音+練笛...
途中發現左PK果張單原來計錯數=口="
佢計左我地買左20支忌廉=_="
唔怪之得咁貴啦,,貴左成2百蚊-_-"
跟住陳皮話佢老豆係果頭番工,,
話可以幫我拎番D錢...
好彩``
平時真係唔會咁得閒出果頭囉-_-'
E幾日真係大出血-0-"
又要幾日後先問你地拎得D錢-口-"
[[完]] |
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
| 2008-05-10 |
分類: 未分類 |
今日9點起左身睇 "湖人 vS 爵士"
點知睇唔曬-0-"
睇到1035就要返學校...
果陣差成6分,,得三十幾秒,,
仲要係爵士射罰球>w<"
多數都輸嫁啦>3<"
番左去學校偷偷地同蔡良去左籃球場...
同舐佑佢地打波...
打左一陣就俾人叫番番黎-口-"
成日行程係車上面最開心-3-"
我同蔡良只不過係咁跟住d女仔走=0="
行行下落雨 凸=_=凸
8條友得3把遮,,
我同蔡良就冇遮,,
許日就同個高f0rm既一把遮=3="
行行下蔡良話凍,,
跟住我俾左我件風褸佢嬲住...
成件濕曬-____-"
而我就變左落湯雞=口="
之後行行下同個大姐姐(?!=_=)熟熟地,,
傾傾下發現原來佢係ge0ger進(我地個大哥哥)同學+fd,,
再同佢講下野,,發現原來佢地拍緊拖*v*
真係估唔到原來係牙嫂...
失敬失敬-3-"
又多一個牙嫂lu xDD
番到學校就即刻過左胡紀打波,,
打完又同蔡良佢地打-0-"
打完就勁攰咁番左屋企啦``'
[[完]] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 28 | »
|