之日誌
一日一cM,,快樂過食M&M哇xD
flyingpig95
暱稱: 飛天豬-3-
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
2008-09-08
2008-09-01
2008-08-29
2008-08-25
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 264
今日人氣: 19
累積人氣: 4811
2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我既學號+陳皮既學號 )
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-05-14 分類: 未分類

今日好開心,,

終於拎得番曬d錢啦-3-"

愈黎愈覺得我地好0n9-___-"

俾人計多左兩舊水都唔知-0-"

又冇人睇單...

e+心諗真係覺得我地成班人好鬼死蠢...

去pk買得果幾支野飲,,

仲有其他小小野,,

竟然會貴過去街市買d野食=_="

仲要貴成差唔多兩倍-口-"

或者我地仲係小朋友啦xPP

 

cA姐病完番番黎啦-3-

Ca姐之強勢回歸xDD

又會咁岩人地病完你又病既~3~"

仲要番到黎之後好似已前咁,,

聽力仲係咁好,,

仲係咁好火,,打人仲係咁痛=口="

隻手俾佢打到紅左-0-"

不過算啦,,之前應成左俾佢免費打幾下-____-"

鬼叫之前我同peTeR好人得濟做左人地社工咩=3="

 

今日d堂真係冇咩好講~.~

一堂講一句啦...

h!s堂除左聽到小矮人無啦啦"噁"左一聲就冇咩好笑...

英文堂成堂都係度玩,,

anglA既0n9程度真係比得上許生丫=_=(因為有兩堂,,s0講兩句 -0-)

小息就圍heA,,

普通話堂張工作紙17分,,唔洗留堂-3-

咩屎堂果陣叫我地將銀包d錢倒曬落去捐既話真係死都唔會做-0-(因為岩岩先收番d錢,,成8舊水係入面-_-")

luncH蔣蔣又曬佢果張廿蚊紙...(張野既n0.係"kk000520"-____-")

中文堂柒s0唔搞gAg,,真係好悶

eth!C堂牙s!R講章魚,,全班起哄,,

sc!堂傳紙仔...

咁就放左學啦=口="

 

放左學之後同清明周圍heA,,

陪左清明落去mmlC搵歌,,

首小明坐火車好正-3-

首預防登隔熱更正*v*

首滅蟲周記最正xDD

清明話應該唱e首...

又係蟲-___-"

可能佢太掛住"譚展蟲"啦xPP

 

跟住上番課室玩果陣,,

教人玩樂器果位大嬸冇啦啦開左我地度門,,

就住話:::

"喂,,你地快d開始吹............."

講到一半果陣佢見到我地,,

跟住笑住咁番1a...

我地個個碌大曬隻眼o住嘴咁望住佢,,

條友真係好鬼死臭xDD

入錯課室-3-"

跟住之後同craZy搭808走左

  

[[完]]

2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


2008-05-13 分類: 未分類

 今日英文無啦啦要teSt l!sTeNinG,,

第一pArt真係好鬼易...

跟住尾二果頁有條友叫:::

"TinA w0nG "-0-"

一聽到即噴=_="

搞到m!SS lAm望住我-____-"

臭左=0="

 

跟住音樂堂考左笛啦終於,,

好彩之前有去陳皮度練咋,,

多謝皮教授-3333-"

h!s堂俾想像中笑多左,,

可能又多左d gAg啦*v*

咩屎同中文真係差小小訓著-口-"

luNcH同姚姚食泰國野,,

打左電話俾cA姐,,

佢冇咩野,,

發燒傷風姐...

  

跟住係ge0 r00m上咩屎,,

有得同陳皮坐-3-

y0``

好耐冇同過佢坐啦...

好多野唔識,,

不過唔緊要,,

隔離有教授...

都總算明多左d啦~.~

l.S.堂食糖...

咁就放左學啦``

 

不過結束就係另一個開始-0-"

要上柒蘇度練口試...

因為不嬲都唔妥佢,,

s0,,對住佢通常都黑起塊面...

個"個人短講"我就"""作"""我有一隻狗,,

不過佢一年前死左...

跟住練完之後佢同我講左幾句野:::

柒s0:::何希哲,,做咩咁唔開心咁既?!?!

我:::下?!係咩...

柒s0:::係牙,,係咪岩岩俾老師罵完丫?!

我 :::唔係...可能因為諗起我隻小狗所以有d唔開心姐   ((忍笑

柒s0:::下?!真人真事黎嫁?!

我:::嗯

柒s0:::哦...唔原來係咁,,好唔開心啦,,生死病死e d野...

我:::嗯`    ((忍忍忍笑

跟住又講左幾分鐘爛gAg,,

好似真係係度安慰我咁-0-"

一走出個課室之後真係即刻笑爆咀xPP

之後就同姚姚走左啦``

  

[[完]]

2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


2008-05-12 分類: 未分類

 琴晚較錯左個鐘,,

早左一個鐘頭起左身-0-"

仲要睇錯鐘,,

早左成粒鐘出左第一城-____-"

跟住就去左m記,,

食左1個鐘早餐-0-"

一路睇雜誌,,一路食...

第一次食得咁慢-口-"

跟住同peter一齊出左大圍,,

去完pk再去街市,,

問左成6舊水野,,

心諗,,點解會咁多既-0-"

不過之後都算啦...

去到果度,,蔣蔣無啦啦唔開心...

我係果邊開唔到火-0-"

本來我想過隔離燒,,

不過蔣蔣唔開心,,所以算啦...

之後佢地搵左人黎開火...

之後燒唔夠一粒鐘就冇燒啦...

跟住就係度玩...

咩都玩一餐=_=

跟住一齊4點走...

跟住去陳皮屋企,,

錄音+練笛...

途中發現左PK果張單原來計錯數=口="

佢計左我地買左20支忌廉=_="

唔怪之得咁貴啦,,貴左成2百蚊-_-"

跟住陳皮話佢老豆係果頭番工,,

話可以幫我拎番D錢...

好彩``

平時真係唔會咁得閒出果頭囉-_-'

E幾日真係大出血-0-"

又要幾日後先問你地拎得D錢-口-"

 

[[完]]

2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


2008-05-10 分類: 未分類

今日9點起左身睇 "湖人 vS 爵士"

點知睇唔曬-0-"

睇到1035就要返學校...

果陣差成6分,,得三十幾秒,,

仲要係爵士射罰球>w<"

多數都輸嫁啦>3<"

番左去學校偷偷地同蔡良去左籃球場...

同舐佑佢地打波...

打左一陣就俾人叫番番黎-口-"

成日行程係車上面最開心-3-"

我同蔡良只不過係咁跟住d女仔走=0="

行行下落雨 凸=_=凸

8條友得3把遮,,

我同蔡良就冇遮,,

許日就同個高f0rm既一把遮=3="

行行下蔡良話凍,,

跟住我俾左我件風褸佢嬲住...

成件濕曬-____-"

而我就變左落湯雞=口="

之後行行下同個大姐姐(?!=_=)熟熟地,,

傾傾下發現原來佢係ge0ger進(我地個大哥哥)同學+fd,,

再同佢講下野,,發現原來佢地拍緊拖*v*

真係估唔到原來係牙嫂...

失敬失敬-3-"

又多一個牙嫂lu xDD

 

番到學校就即刻過左胡紀打波,,

打完又同蔡良佢地打-0-"

打完就勁攰咁番左屋企啦``'

  

[[完]]