| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 30 日 星期日  |
| 遲來的29/3日誌~~ |
分類: 未分類 |
今日本來諗住8點起身睇ball,,
點知起唔到身-口-...
個鐘響完就禁左佢繼續訓...
果時我有95%係訓緊,,5%係醒既,,
用本能反應禁左佢~__~
不過我都好勁嫁啦-3-
11點起左身...
琴日因為唔得閒,,
s0,,冇寫q00za...
e+打番啦...
琴日我七點就起左身,,
睇塞爾特人對黃蜂,,
0f cause 前者勝啦-3-
睇完就上左陣mSn,,
跟住就帶左我部小P去我個fd度同佢land線打mhp2g...
玩左兩個鐘就一齊去打ball~~
陳皮同蔡良都有黎,,
不過佢地就發生一場大戰>3<
蔡:::(用ball掉陳皮)
陳皮:::妖!<---(陳皮唯一會/識講既粗口)做咩無啦啦用個波掉我呀~~
蔡:::掉你咪掉你,,吹呀!!!
陳皮:::妖``(用波掉番蔡良)
...
跟住佢地跑雲全場,,
跑黎跑去,,,掉黎掉去@__@"
我諗住企係度拍曬手咁睇戲家ma~~
點知,,沙塵滾滾,,殺錯良民-口-
佢地掉中左我,,我差d +入埋戰爭...
第三次世界大戰完左之後,,我地就玩killer啦
我成功k!ll左17個人-3-
成功成為killer排行鎊既第一位xpp
番到屋企見到舅父個fd黎左打機,,,
s0,,又一齊land線打mhp2g,,
足足打左4個鐘-3-
正```
跟住上左mSn,,哇,,,
見到好多人丫...
仲見到中國面講左句令我想爆粗既野...
諗住串佢係食物果陣,,
我老豆行埋離叫我熄電腦凸=_=凸
FuCK~~
跟住就訓左啦...
1)有冇發現1c班某某某轉左眼鏡...
2)PS:::岩岩改左個!con 係我表妹同表弟黎嫁-3- 係咪好cute呢-3-
(完)
|
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 2008-03-28 |
分類: 未分類 |
今日番學...
上堂冇咩特別,,,
只不過做左小鴿子,,
仲有步中國人後塵...
好彩果個係MISS. WU 姐~__~
到放學...得罪左人-口-
仲搞到人地...T.T
不過講真...
果時因為玩得癲得濟先會咁...
因為第一次搞到人咁...
S0,,,搭車番屋企果陣個心唔好唔安落,,
就SD左個SMS俾佢...
點知俾人問候牙媽~__~
一番到屋企冇得上mSn,,
即刻出左街,,
想買幾件3,,
點知出到新城市見到孫明陽,,(教育局局長)
幾想問佢點解小學有得放假,,中學冇x]
跟住行行下又諗番件事,,
諗下諗下,,諗得入神得濟,,
無啦啦撞到條柱-口-
痛到丫,,,
隔離d人個個用手傘住個口-口-
得啦,,有報應啦~__~
跟住一件3都冇買....
一番到屋企,,即刻上mSn,,
好好彩...佢都話唔嬲我啦-3-
哇...1天都光曬-3-
下次都係放學早d走算啦a__a"
{{完}} |
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| 番學啦~~ |
分類: 未分類 |
今日係復活假後第一日番學,,,
好開心唷,,又可以見到蔣蔣等等既人...
又可以開心咁搞GAG啦-3-
可能太耐冇搞GAG,,,係咩屎堂狂搞爛GAG,,,
點知俾MR. MAK 罵-口-"
今日一番黎,,見到差人用件校縷包到自己實一實-口-"
心諗:::洗唔洗呀...你去左日本丫?!我都係著件短就3咋喎~__~
講開又講,,,你地有冇發現件夏季校服好鬼柒呀?!
3又係白色...褲又係白色...
送殯咩~~
今日GEOG堂鮑鮑坐左過女仔度,,,
好野...有人繼承我啦-3333-"
不過佢就係度扮野...
一開頭扮到勁唔中2,,
點知過左去知後同班女仔打成一片,,細聲講;大聲笑 -口-
跟住就係L.S.堂啦...冇啦啦有人俾張野我!!!!
一睇~~WOWWWWWWWW...
真係估唔到-3-
本人用手機影左果幾張野...想回味一下既係mSn aDD我,,我會SD俾你...
(本人淆低...由於怕得罪某隻生物而做左電視節目既男主角...s0,,唔敢放上黎~__~)
唉``雖然仲有好多野想打...但係因為要交文俾爛GAG蘇...蘇,,唔打咁多野啦-W-"
{{完}} |
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 放假最後一日~~ |
分類: 未分類 |
好啦~~今日係放假既最後一日啦,,
好期待聽日既神臨-3-
好想快d見到你...地呀-3-
死啦死啦-口-就黎唔記得你...地個樣啦~~
聽日要望番夠本記實佢先xpp``
e +心情有小小複雜....
我唔想上堂,.,交功課,,
但係又好掛住你...地-3-
不過是但啦...就算點聽日都要番嫁啦...
除非中左金多寶:::8號風或者黑雨...
不過e兩個既可能性係低於0.01%既~__~...
哇~~今次打得咁小野既-口-
是但打番句野啦-3-
掛念一個人最差的方式,就是你坐在他身旁,而知道你不能擁有他。
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|