之日誌
一日一cM,,快樂過食M&M哇xD
flyingpig95
暱稱: 飛天豬-3-
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
2008-09-08
2008-09-01
2008-08-29
2008-08-25
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 264
今日人氣: 30
累積人氣: 4748
2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


遲來的29/3日誌~~ 分類: 未分類

今日本來諗住8點起身睇ball,,

點知起唔到身-口-...

個鐘響完就禁左佢繼續訓...

果時我有95%係訓緊,,5%係醒既,,

用本能反應禁左佢~__~

不過我都好勁嫁啦-3-

11點起左身...

琴日因為唔得閒,,

s0,,冇寫q00za...

e+打番啦...

  

琴日我七點就起左身,,

睇塞爾特人對黃蜂,,

0f cause 前者勝啦-3-

睇完就上左陣mSn,,

跟住就帶左我部小P去我個fd度同佢land線打mhp2g...

玩左兩個鐘就一齊去打ball~~

陳皮同蔡良都有黎,,

不過佢地就發生一場大戰>3<

蔡:::(用ball掉陳皮)    

陳皮:::妖!<---(陳皮唯一會/識講既粗口)做咩無啦啦用個波掉我呀~~

蔡:::掉你咪掉你,,吹呀!!!

陳皮:::妖``(用波掉番蔡良)

...

跟住佢地跑雲全場,,

跑黎跑去,,,掉黎掉去@__@"

我諗住企係度拍曬手咁睇戲家ma~~

點知,,沙塵滾滾,,殺錯良民-口-

佢地掉中左我,,我差d +入埋戰爭...

第三次世界大戰完左之後,,我地就玩killer啦

我成功k!ll左17個人-3-

成功成為killer排行鎊既第一位xpp

番到屋企見到舅父個fd黎左打機,,,

s0,,又一齊land線打mhp2g,,

足足打左4個鐘-3-

正```

跟住上左mSn,,哇,,,

見到好多人丫...

仲見到中國面講左句令我想爆粗既野...

諗住串佢係食物果陣,,

我老豆行埋離叫我熄電腦凸=_=凸

FuCK~~

跟住就訓左啦...

1)有冇發現1c班某某某轉左眼鏡...

  

2)PS:::岩岩改左個!con 係我表妹同表弟黎嫁-3- 係咪好cute呢-3-

  

(完)

2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


2008-03-28 分類: 未分類

  今日番學...

上堂冇咩特別,,,

只不過做左小鴿子,,

仲有步中國人後塵...

好彩果個係MISS. WU 姐~__~

到放學...得罪左人-口-

仲搞到人地...T.T

不過講真...

果時因為玩得癲得濟先會咁...

因為第一次搞到人咁...

S0,,,搭車番屋企果陣個心唔好唔安落,,

就SD左個SMS俾佢...

點知俾人問候牙媽~__~

一番到屋企冇得上mSn,,

即刻出左街,,

想買幾件3,,

點知出到新城市見到孫明陽,,(教育局局長)

幾想問佢點解小學有得放假,,中學冇x]

跟住行行下又諗番件事,,

諗下諗下,,諗得入神得濟,,

無啦啦撞到條柱-口-

痛到丫,,,

隔離d人個個用手傘住個口-口-

得啦,,有報應啦~__~

跟住一件3都冇買....

一番到屋企,,即刻上mSn,,

好好彩...佢都話唔嬲我啦-3-

哇...1天都光曬-3-

下次都係放學早d走算啦a__a"

{{完}}

2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:FD既問我... )
番學啦~~ 分類: 未分類

 今日係復活假後第一日番學,,,

好開心唷,,又可以見到蔣蔣等等既人...

又可以開心咁搞GAG啦-3-

可能太耐冇搞GAG,,,係咩屎堂狂搞爛GAG,,,

點知俾MR. MAK 罵-口-"

今日一番黎,,見到差人用件校縷包到自己實一實-口-"

心諗:::洗唔洗呀...你去左日本丫?!我都係著件短就3咋喎~__~

講開又講,,,你地有冇發現件夏季校服好鬼柒呀?!

3又係白色...褲又係白色...

送殯咩~~

今日GEOG堂鮑鮑坐左過女仔度,,,

好野...有人繼承我啦-3333-"

不過佢就係度扮野...

一開頭扮到勁唔中2,,

點知過左去知後同班女仔打成一片,,細聲講;大聲笑   -口-

跟住就係L.S.堂啦...冇啦啦有人俾張野我!!!!

一睇~~WOWWWWWWWW...

真係估唔到-3-

本人用手機影左果幾張野...想回味一下既係mSn aDD我,,我會SD俾你...

(本人淆低...由於怕得罪某隻生物而做左電視節目既男主角...s0,,唔敢放上黎~__~)

唉``雖然仲有好多野想打...但係因為要交文俾爛GAG蘇...蘇,,唔打咁多野啦-W-"

  

{{完}}

2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


放假最後一日~~ 分類: 未分類

 好啦~~今日係放假既最後一日啦,,

好期待聽日既神臨-3-

好想快d見到你...地呀-3-

死啦死啦-口-就黎唔記得你...地個樣啦~~

聽日要望番夠本記實佢先xpp``

e +心情有小小複雜....

我唔想上堂,.,交功課,,

但係又好掛住你...地-3-

不過是但啦...就算點聽日都要番嫁啦...

除非中左金多寶:::8號風或者黑雨...

不過e兩個既可能性係低於0.01%既~__~...

哇~~今次打得咁小野既-口-

是但打番句野啦-3-

掛念一個人最差的方式,就是你坐在他身旁,而知道你不能擁有他。