之日誌
一日一cM,,快樂過食M&M哇xD
flyingpig95
暱稱: 飛天豬-3-
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
2008-09-08
2008-09-01
2008-08-29
2008-08-25
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 264
今日人氣: 22
累積人氣: 4814
2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


2008-04-23 分類: 未分類

頭先一番到屋企,,

樓梯都未行完就聽到我老豆把聲..

叫我幫佢買野俾佢食,,

煩``

不過好彩,,

佢話我想食咩自己買埋,,

s0,,就幫佢買啦...

因為我懶既關係,,

所以我踏單車去買,,'

我就買左牛筋面食,,

好味``

  

跟住做H!S改正做到手殘...

  

今日ENG堂派左卷,,

跟住就去左HALL,,

唔知做D咩...

只係知度1A班人個個走去換恐龍-_-"

番去等鋪塵?!-口-"

跟住ETHICS堂同冇上一樣,,

終於到咩屎堂啦,,

有張新既座位表,,

同姚姚坐,,前面係月球-0-"

仆街了``

蔣蔣再次同劉空姐坐,,

點都好過之前啦不過....

不過點知玩心得太早,,

原來月球同佢隔條河-口-

今次就輪到孫孫壯烈地犧牲>V<"

鮑鮑的夢想實現左,,

同即食面坐*v*

跟住sc!堂,,

m!nG m!nG豬猜輸左,,

要舐一啖果D過濾完既水,,

佢話有小小味xPP

跟住之後係度玩水喉,,

將條管插入去個水龍頭入面,,

就住濟左D水出黎,,

我條3濕曬-0-

不過玩得好開心...

放學HEa 左陣就入了...

  

  

[完]]

2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

 係呢個時候,,我通常學校玩得好開心,,

但係我地就俾人係10分鐘內趕走左...

點解?!?!(<---設問)

咪就係充滿正義感既M!SS m0k 既功勞囉...

點解佢咁0n9嫁?(<---疑問)

唔通佢俾小小空間我地,,

去休息下,,傾下計,,玩下都唔得?!(<---反問)

好野,,咁就作曬3句啦,,

今日小息果陣爛gAg蘇見我係本筆記寫左::

設問:

疑問:

反問:

但係我又唔記得寫解釋,,

要我每種作一句,,

好野,,咁就作曬啦xPP

  

今日8點果陣,,有個牙S!R走左入黎,,

罵左放野係l0ckeR頂果D人...

無啦啦係度講:::

硬膠腦殘!!!

勁GAG呀``

成班笑死左*v*

跟住中文teSt,,

今次都0k有信心....

  

D.T.果陣,,

我地除左放飛機,,

仲有屈機同打飛機xDDD

以上全是碎GAG,,

笑不笑由你~_~

  

SCI堂...

唔知點解比已前上堂留心左...

可能係人既問題啦-3-"

  

ge0堂,

,鮑鮑一真以黎,,夢寐以求既願望實現左啦...

不過,,我一地唔會支持鮑鮑,,

我一定會十卜孫孫嫁!!!

孫孫同即食面一齊派野果陣不妨留意下,,

佢地真係好襯嫁*3333*

luNch,,同陳皮 & 蔣蔣食野 @ KFC

我行開一陣之後,,

陳皮無啦啦講:::

我搞大左件事,,就一定會負責任嫁啦...

佢講緊咩呢?!

唔通佢搞大左人地個肚?!xPP

女主角係邊個你地知啦~3~

  

到P.E.啦,,

本來諗住之前連續兩堂聽佢廢uP完,,

今日有得打波,,

點知...

又要上去放蚊-口-"

今次又要再次多謝蔣蔣啦,,

係佢既GAG令我清醒番小小&v&

  

放學,,

唉``

唔再提啦,,

食屎啦你去!!!

期待明天唷-3-

調位耶-333-"

  

[[完]]

2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


2008-04-21 分類: 未分類

 今日reaDinG果陣,,

個風紀真係"高度驚人"-333-"

鮑鮑冇啦啦好似高左咁xPP

睇完個小矮人,,黎左個高人-口-"

個個突然覺得好自卑,,

望佢果陣都要"抬起頭來"=_="

h!s堂,,派卷,,

由於奇蹟既出現,,我paSS左-3-

英文堂,,要preSenT-口-"

唔記得左係今日,,

不過好彩琴日幫cA姐搵料果陣記得小小,,

過到骨*v*

中文堂,,扮笑中渡過...

跟住果兩堂係個高人上,,

勁正``

玩足兩堂,,

同蔡良係度玩即食面,,

笑到死左``

跟住放學heA左一陣,,

  

有人俾左張野我睇,,

哇,,完全唔認得d人呀-口-

第2行第一個係M!ss tAng -口-

第2行第4個係m!ss鄭xDD

笑容幾燦爛~~

盛放中既玫瑰xDD

c s!R 第3行尾2,,

令仔xp

第4行尾2係muShr00m -3-

自己慢慢睇啦~~

想要既話mSn aDD我啦,,腥俾你...

 

之後本來同中國人走,,

點知撞到個fd,,

所以同佢去左愉翠宛果邊,,

搭86番歸...

  

[[完]]

2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


2008-04-20 分類: 未分類

 頭先3點幾出左去愉翠宛天台打波,,

因為琴日落雨,,冇得打...

今日補番...LKM既有:::

 劉焯健啦,,我啦,,陳皮啦,,蔡良啦,,仲有馬子華

  

打打下波,,望到樓梯入面有野動黎動去,,

所以過去睇下,,係樓梯門果塊鏡果度睇...

竟然見到d唔應該見到既野-口-"

就係見到一男一女係入面::

錫錫+抱抱-口-

蔡良仲話搵電話影低佢,,

不過當然到最後都唔夠薑咁做...

  

打打下波,,拋左個FD件3上個籃球架,,

因為怕攞唔番,,S0,,拋得好低...

以下係對話:::(18+)

本對話含有大量粗口,,好學生請勿觀看~!!!

肥春::做咩撚野呀你!掉撚左我件3上去~~

我::掉咪掉,,洗撚問你...

肥春::最幣你廢撚到咁,,掉得咁低!!!

(係E個時候,,我既邪念就黎啦)

我::我係咁撚廢嫁啦,,你咪都係咁廢,,你掉得高過我咩,,廢西~~

肥春::好丫,,睇下點~~

跟住佢就大叫一聲,,(仰天長嘯xpp)

掉左上去...

我:::係喎,,好勁喎...咁你諗住點拎番落黎呢令仔...

跟住佢o咀o左幾秒,,

成班人笑死xpp

睇下佢幾"勁",,拋得幾高...

===要掂到塊板先"有機會"拎到件3...

跟住諗計拎番件3諗左半粒鐘,,

跟住我就用個波掉件3,,

掉到個就落左小小...

跟住我同蔡良就抱陳皮上去拎番件3...

個過程好精彩嫁,,(特別係陳皮仆左落黎果一刻)

最衰冇影低,,

如果唔係sd去笑笑小電影度xdd

跟住打到7點,,

落"些粉"HEA左陣就散bAnd   lu``

唔打咁多啦,,好努力咁幫cA姐做pr0jeCt-口-

  

[[完]]

2008-04-20 分類: 未分類

頭先10點起左身,,

無錯啦,,又係睇波啦...

今日就係:::

火箭 vS 爵士    @明珠台

發現講波果D人愈黎愈講得多爛GAG~_~

都係n0w果d講波佬pr0 d...

  

誠邀任何人同我打波(籃球)

誠邀任何人同我睇"愛情萬歲"

有意者留cM 0r mSn aDD我啦-3-'

  

[[完]]