之日誌
一日一cM,,快樂過食M&M哇xD
flyingpig95
暱稱: 飛天豬-3-
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
2008-09-08
2008-09-01
2008-08-29
2008-08-25
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 264
今日人氣: 26
累積人氣: 4744
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


2008-05-01 分類: 未分類

 
100問''  

 > 1.叫咩名:牙sUn
> 2.幾多歲:13
> 3.住響咩區:沙田
> 4.一日沖幾多次涼:1-2次
> 5.有冇跌過身份證:冇...
> 6.有冇上過咸網:唔覺意試過-0-"

> 7.扑XANGA定係BLOG:前者
> 8.有冇釘環:冇...
> 9.單眼皮定雙眼皮:後者
> 10.有冇戴眼鏡:冇


> [關於現在]
>
> 11.做緊咩:做緊100問;;
> 12.聽緊咩:歌,,I MISS YOU
> 13.講緊咩:冇講野
> 14.食緊咩:冇食野
> 15.現在既時間係:2011
> 16.今日幾多號:1

> 17.著緊咩色衫:白色
> 18.依家係日頭定夜晚:夜晚
> 19.同邊個玩緊MSN:cA姐
> 20.上緊咩網:QOOZA -_-"

> [最愛的...]
>
> 21.小動作:R完個頭摸住塊面跟住再摸住條頸咁摸落到個身度-口-
> 22.雜誌:1個月一本既T.W.籃球雜誌
> 23.ARTIST:冇咩點留意
> 24.歌手:好多,,YUI啦,,AVRIL啦...
> 25.SONG:好多
> 26.FOOD:唔係屎就得啦~_~
> 27.DRINK:奶茶
> 28.劇集:冇...
> 29.電影:冇...
> 30.睡姿:兩條手放係肚上面...
> 31.國家:RI BEN``
> 32.口頭禪:粗口黎嫁喎xPP
> 33.朋友:蔣蔣,,皮皮...
> 34.人:梗係佢啦-3-
> 35.報紙:APPLE =]
> 36.牌子:NIKE
> 37.生果:西瓜
> 38.顏色:灰
> 39.WEATHER:秋
> 40.GAME:MHP

> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢:前者
> 42.JANICE OR 王苑芝:前者
> 43.曾蔭權 OR 董建華:後者
> 44.黃偉文 OR 林夕:後者
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包:後者
> 46.聖誕假 OR 暑假:後者
> 47.寫信 OR EMAIL:後者
> 48.地鐵 OR 小巴:後者
> 49.PUMA OR ADIDAS:前者
> 50.古巨基 OR 陳奕迅:前者
> 51.百佳 OR 惠康:後者
> 52.7-11 OR O.K.:前者
> 53.WATSONS OR 萬寧:前者
> 54.奶茶 OR 咖啡:前者
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:後者

> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未:未~_~'
> 57.拍過幾多次拖:冇...
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:XxX
> 59.你係咪一個好既LOVER:吾知
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:唔知'
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:唔知...
> 62.想要一個點既情人:岩feel"
> 63.想幾多歲結婚:26-28
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:前者
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:後者

> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格:唔合格對我黎講2過食菜啦-3-
> 67.最鐘意邊個老師:RC眼
> 68.最憎邊個老師:mushroom/mrs li/莫小LA
> 69.最鐘意既科目:P.E.煲東瓜
> 70.最憎既科目:sci&hist.
> 71.有冇玩黑板:有
> 72.出街食定響學校食 LUNCH:一時時;'
> 73.幾點放學:0330
> 74.幾點放LUNCH:1225
> 75.放左學去邊:留系學校hea"
> 76.係咪經常遲到:OF COUSE...NOT啦
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:我唔係T.W...
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:試過
> 79.上堂最鐘意做咩:搞GaG-3-
> 80.學校俾唔俾帶電話:比

> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:清明
> 82.最白痴:許生,,不過都唔知算唔算FD...
> 83.最可愛:蔣蔣
> 84.最無知:冇...
> 85.最矇下矇下:冇
> 86.最吹水唔抹嘴:陳皮'
> 87.最講過唔算數:唔知'
> 88.最叻:孫孫
> 89.最似大姐/大佬:唔知...'
> 90.最型:10啦,,42吋長美腿
> 91.最靚仔:-0-
> 92.最靚女:36,,39,,40啦-0-
> 93.最串嘴:蔡良
> 94.最坦白:唔知~_~
> 95.最多野講:唔知...
> 96.最鐘意傾心事:冇-口-
> 97.最冇時間觀念:唔知
> 98.最細膽:蔣蔣
> 99.最姣:仲洗問?!...
> 100.最成熟:唔知

呼,,好攰-口-

死人cA姐咁搵D咁既野黎搞~_~

2008-05-01 分類: 未分類

 琴晚2點9睇波,,

丫,,唔係...應該係今日~_~

睇車仔vS  l!veRp00L

車仔勝利-3-

睇到4,5點

跟住陳皮同craZy成11點打黎,,

嘈醒左我,,凸=_=凸

佢地話睇6樓後座,,

我想睇好耐啦,,

s0,,即刻應成左...

但係點知俾佢地兩條木咀昆左,,

沙田uA冇6樓,,

最後,,竟然睇左鐵甲奇俠 -0-"

買完飛去左食大家樂,,

再heA左陣,,

行行下我無啦啦講起出酒店食buffEt,,

跟住陳皮話:::

酒店?!?!我成日去嫁啦

xDD``

同邊個去丫你?!

跟住睇戲啦就,,

點知套戲出奇地好睇,,

不過條頸就攰左小小,,

因為我地坐第2行-口-

就好似坐第一行果D人望住陳S!R咁xDD

跟住就去左打波

打完就返歸了...

  

是不是只能在夢裡才可以跟你一齊睇戲?!?!

  

[[完]]

2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


2008-04-30 分類: 未分類

 今日考咩屎,,

肥梗``

10分咁唔知有冇呀/3\

頭3堂飛得,,

跟住煲東瓜...

台灣俾人叫左出去寫"台灣個灣"xDD

成班笑爆咀,,

跟住咩屎堂柒鮑俾人罰1個星期留堂,,

心涼心涼``

跟住去左食天台果間泰國野-3-

水準越黎越好呀=V="

正``

跟住中文堂又係度爆搞GaG,,

好想問爛GaG s0 拎本爛gag大全黎睇下xPP

ETHICS睇戲,,

SC!派卷,,

36分,,合格-3-

好彩``

對唔住唷華華xDD     [[逃

蔣蔣39分*v*

有緣``

跟住放學空姐果單野,,

跟住就又俾粟米留堂,,

又罰又罵又搞GAG,,,

仆街``

等陣要出去荃灣食bUffEt,,

yeaH``

今晚個肚有著落啦-3-

唔打咁多啦,,

要上網cHecK下搭咩車出去...

應該係49X之後再轉車...

  

呷醋呷醋呷醋*v*

  

[[完]]

2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

今日一番到去,,

逼住陳皮幫我做咩屎xDD

YEAH``

英文成堂睇書,,

唔洗上堂...

跟住muS!c放蚊,;;

h!S...唔洗講啦

訓著咁濟-_-"

咩屎聽爛gAg,,

中文聽碎gAg -0-"

唔知點解e排上咩屎堂都會放蚊...

好似肥MAC咁講,,

E課真係好Q悶...    

luNcH昆左陳皮去食DO RE ME既擔擔面,,

 我地就食飯,,

辣到個傻仔丫xDD

佢隔硬食,,

食到面紅耳赤,,

好似見到人咁xDD

仲要唔肯認話辣,,

笑到我同蔣蔣傻左...

跟住去左買糖,,

L.S.果陣食*3*

返到學校,,

施s!R花名入手,,yeaH``

就係:::施肥啦~~

係咪好gAg呢xPP

跟住ge0又放蚊,,

L.S.食糖...

派左卷,,

合格,,好彩*v*

放學掛住做改正,,

上去交俾粟米咁陣俾佢罵左3個字凸=_=凸

仲要聽佢講左5個碎gAg,,

果時真係好險,,

我習慣成自然,,

佢講完碎gAg果陣差d扮笑笑左出黎-0-"

險過剃頭``

跟住落左去課室,,

睇左cA姐,,即食面,,M!kI佢地玩角色扮演,,

笑死左xDD

跟住番到屋企,,

5點半打波,,

打到E +...

好攰>V<"

 

 即使身心疲倦,,對你的愛仍只是有增無減``

bY:::flY!nG PiG``

  

[[完]]

2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


做人別太CNN 分類: 未分類

 做人別太CNN::

http://tw.youtube.com/watch?v=uX28hMlkB5Y

睇//聽下上面首歌先丫...

好有意義...

首歌都0k好聽...

歌詞又搞笑又諷刺...

總之::

做人別太CNN !!!*v*

註:::CNN係一個電視台...

 

今日SCI,,

我諗都可以勉強合格既...

跟住班主任堂,,

喪玩``

跟住到最仆街既:::

中文堂啦-0-"

仲要係孖堂凸-_-凸

OMG``

H!S放蚊...

英文堂放蚊,,

咩屎堂差小小訓著-口-"

放學,,

唉,,算啦...

唔講啦...

總之:::

禍從口出``

  

[[完]]