| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 2008-06-26 |
分類: 未分類 |
今日9點起左身,,
俾d雨聲嘈醒左-0-
望下個窗...
哇靠!!!落狗屎牙...
不過之後又訓番著...
起身就冇咁大雨啦=]
天公造美=D
令到我地個新城市一日遊豪華團更成功=3=
跟住臨出門口果陣,,
屋企冇曬遮-[]-
得番一把勁囧既遮-_-"
跟住就俾人逼左用果把-.-
上左車之後完全冇用過=D
好彩x]]
跟住我11點正到優品,,
竟然冇人-_-
得中國人同即食面-.-
跟住中國人話同佢去垃圾桶度,,
話要吐香口膠喎...
跟住佢係果度將個頭對住個垃圾桶個口果度,,
睇到e度都想笑嫁啦...
跟住佢吐果陣仲要吐唔中,,
大大舊香口膠訓左係垃圾桶下面...
勁多人望住佢xD
笑爆咀``
跟住1130 d人終於到齊啦...
無錯,,係終於-_-"
之後去左一田食野...
32蚊一碗烏冬~_~
丫,,唔講都唔記得牙...
溫馨小提示:::
親愛既姚kai華先生,,
你欠我32元正,,
請盡快歸還,,
如果唔係就以"9出13歸"既利息計算...
謝謝=]
跟住hea左一粒鐘,,
終於有得睇戲啦...
結論係:::
阿欺蘭爆seeD+用金手指-v-"
一滴獅子油救你條命=P
跟住又周圍去...
最後去左肯德雞...
搞完一輪gag就走人啦...
PS:::頭先聽周拍豪首宏願真係唔錯唔錯*V*
[[完]]
|
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 2008-06-24 |
分類: 未分類 |
總結今日:::
龐大既車費 =D |
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 2008-06-23 |
分類: 未分類 |
去到邊撞到邊\ ___ /"
好想打柒你牙=D |
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 2008-06-21 |
分類: 未分類 |
0h fK``
手指公穿魚蛋牙仆街=[]=
好那痛-/\-
打字都痛牙-0-
用mSn捱唔捱倒到12點呢?~_~ |
| 2008-06-21 |
分類: 未分類 |
岩岩同屋企人食野,,
跟住佢地話同我搵定位先,,
叫我去些粉買份報紙,,
拎左份報紙之後就見到一個15,,6碎倒既男仔入左黎...
一睇都知冇18碎嫁啦...
跟住佢dum低個頭,,
係個c0unteR下面拎左包正方型既野-[]-
↑(你地唔會估唔到掛-_-)
跟住拎左廿蚊去俾錢,,
之後c0unteR果個人就話::
"唔好2c牙,,e樣貨品只係賣俾18碎以上既人士...拿,,俾番d錢你先..."
跟住果條友就行得勁快咁走左xDD
我就不停係度忍笑xPP
食完野之後牙媽就話要出家品屋買拖鞋,,
咁我就周圍行下啦...
咁我就見到e包啫喱筆:::

我見佢又有4隻色,,
又平,,又唔知點解唔見左幾支筆,,
咁咪買左佢囉...
不過最重要就係唔洗自己俾錢;D
跟住番到去,,
試下先...
以下係結果:::

哇靠!!!我頂\口/
支支都係黑色既-_-"
跟住之後就有點兒俾人昆左既feeL ~___~"
現以$0 出售黑色筆芯,,
但擁有c0l0rful既外殼既啫喱筆~_~"
有意者請留cM,,
只限於1b班既消費者,,
名額兩名,,
先到先得``
pS::大家請放心,,
支筆笨唔係賊贓,,
我唔會好似某某人咁的...
謝謝``
pS(2)::白色係我既-3-"
[[完]] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 28 | »
|