|
今照12點幾先GET UP*
EAT完LUNCH,,OPEN THE COMPUTER WRITE日誌
冇BMA咁制"新個個入左SIHN先見到個頭像AND日誌"
BUT SIGN OUT就冇左"
遲丁問下翠婷點整*
下就為琴日GE戰利品影相相*
今日叫哥幫我抽獎,,琴日FORGET左*
今日比琴日落雨落得仲勁!!!
下就5點幾..MUN返工
又得返我一個,,LG又咁遲ON><
安左兩隻ONLINE GAME,,
戀愛爆棚AND跑
麻麻地好玩,,
睇千機變個陣淆淆地"
MUN11點幾先返黎..
依家牙哥仲未返> 3 <
I FEEL(佢)好扮野!!PLAY GAME個陣
今日食零食食到上癮*食栻唔停"
琴日買個丁依家食靜1包
聽日都係唔電髮LU*
等到流長丁丁先喇*
好BORING...電視冇嘜野睇...夜丁先有
苦閒*
刊登TINE:12:00PM
|
|