|
|
暱稱: *•°.."我要快樂..-` ×"牙欣" 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|

2006 年 7 月 21 日 星期五  |
|
2006-07-21
|
|
依排成日失眠"
一個星期一定有幾日"
琴晚又試斷斷續續咁訓....
今朝4點幾醒左....
一路訓唔著.....
眼路路望四周
怕黑"唔感訓
丁衫衫只係見到黑色
同埋分唔到係咩衫...
係間屋黑暗暗咁
到左5點半.....
開始天光....光從外面再隔住窗口,,窗簾射入"方"到
已經可以睇到丁衫GE顏色,,分得清佢係咩衫
望出窗口,,已經有幾家人開左燈燈
我諗返工個丁人要出門了
太陽射出GE光射係樓宇最頂
那些光十分美....
可惜屋企睇唔到日出"
屋企向西
再隔冇耐....屋企GE光變左橙橙地色
街上已經有丁公公婆婆做早操
樓宇頂上的光也變了
過一回兒....光變成白色了
樓宇頂上的光劬變成白色了
天空由淺藍色變成雪彩色
最後變成藍色*
多種的變化....整整做半小時內發生了
冷氣越黎越凍....
媽咪叫珊左佢....跟住開風C
到左8點幾先訓.....
成晚聽MP3聽到冇哂電
今朝聽左陣收音機---MP3內的*
今朝12點先起身....
PALY左一陣電腦
牙哥返左黎就冇得玩LU*
到左9點幾先玩返
悶悶悶悶**
錕錕話上中山打波"O嘴
日日做暑期作業.....
發神經喇!!!!
今日翠婷搵我陪佢電髮
我地諗住月尾一齊去電*
佢電曲,,我電直....
7月30去漫畫展**大掃貨
好想快丁電髮牙**
|
|
|
刊登時間︰2006-07-22 12:21 AM
TNE END* |
|
| « | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 87 | » |


|