|
今日爸B放假,,買左好多雪條同飲品AND零食**
成日冇野做...PLAY GAME GAME~
原來忻PLAY踩地雷係咁勁嫁><
同老公玩...佢好刺下下就我咁"變左我WIN左好多次
翠婷又搵我去SWIMMIMG"我都仲未累完
下就同儀嗌交....本身好地地
我只係SD左42個留言板比佢姐
佢可以留畫者唔留嫁!!佢個時又覺得我GE語氣好串"
SO WE一路嘈落去
我知我衰多口.....
我真係好想知點解你地咁唔LIKE我!?
我正係知我衰要面...扮野....做錯唔認..我仲衰咩牙?!
我知我同你講野太過串
我正係想做FD姐~
1.菁係你地內面係最FD個個...
2.詩詩
3.餓
4.LING
5.蚊
你話知己只有一個就夠...咁我問你牙...你係唔係正係得一個知己牙?!
菁係我最最最FD GE朋友
但仲未算係我知己牙!!!
朋友易搵,,
知己難求牙!!!
SOR"儀
|
|