fokjanetyan

暱稱: *•°.."我要快樂..-` ×"牙欣"
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

8.23*
8.22*
8.21*
2006-08-21
8.20*


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

LWSSS*
MandyStarz
strawbrrychristy
TiNg_93127
我GE XANGA*



RSS Feed

2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天



                                                       

2006-07-17

 

 

初初入LEE間學校

以為可以開開心心

入到之後先發覺係錯

我對LEE間學校又愛又恨

愛係我可以識到一班好好GE朋友

識到一個對我好好,,鐘意哄我笑,,會保護我,,叫佢做咩都肯做,,好了解我GE張弘喬

識到一個對我好好...鐘意哄我笑..叫佢做咩都肯做GE高錕

識到一個成日講笑話哄人笑GE何冠瑩

識到一個算係知心GE郭思慧

識到一個好朋友周悅怡

恨是令我這一年哭得不少

令我傷痛不少

請你們不要把我看得太高

我並唔係女強人

我會哭因為我係女仔

我會痛因為我有心

朋友有事我總會企係你地個邊

你病..我會擔心你

請你們不要怪我重色輕友

那是因為他比我青梅竹馬GE朋友更了解我

其實係我心內面

我好孤單,,直寞,,害怕

朋友一個一個離開

我怕黑,,怕餘下我一個

我孤單,,直寞,,我會哭

我真的很希望人人當我好朋友

係學校我係一個好靜

係一個唔鐘意輸

係一個好堅強GE女仔

出街個時//我係一個好活潑GE女仔

但我得自己一個個時

就唔同了

冇人保護我,,我會害怕

怕所有人離我而去

怕失去所有朋友

每日係屋企...就快變成自閉

但出到街咁又點

還是掉下我一個

生日的那天....

我十分心痛....

心痛於冇人記得

連青梅竹馬GE好朋友都唔記得

雖然好少人送禮物比我

 幸好有人同我話生日快樂

人不多...但只要一句

我就心滿意足了

快升上中二的我

對1B依依不捨

掛念每一幅GE片段

有哭有笑

掛念小學的片段

如果我一早同佢地講我愛你

現在我還可能還跟他們一起

可惜佢地一直冇講過

只有一個....我最愛的ALEX

小學片段過去

現在只望朋友珍惜我

永遠快樂

專心讀書

聽完媽咪講GE個反話

我恨我自己點解咁浪費錢

我年GE動漫節都是省丁錢好了

我去別人屋企...

佢地丁屋企係細過我屋企

但....我屋企已經算細

佢地仲細...

但佢地有錢過我

坦白說我係窮

只不過我唔鐘意表露

我唔鐘意話比人聽我屋企丁野

因為屋企一丁問題

我一直變得好堅強

唔想比人蝦...

我好明白媽咪GE諗法

可惜牙哥唔生性

成日掛住玩...唔讀書

幸好佢今次升到中四...如果唔係就慘了

所以我一定要讀好書

唔可以輸比人睇!!!

希望你地會明白我

我並唔係咁堅強

 

 

刊登時間︰2006-07-17 01:10 PM

                                  

 TNE END*                         

 

           

 

 




##function_link##