|
今日頒獎禮**(姜正)好勁牙!!!係咁拎獎不愧係田徑又叻讀書都叻GE人才~
老公拎左個PE首名"高鳴佢地都有拎獎
坐到我地悶屎﹏我同瑩有講有笑
個蚊話我地"好煩牙你地!!"佢自己米又係咁
只係今日唔係姐~
個24係個XANGA個到話我同瑩
咁多野唔記係要記我地....擺明突燈喇!!!!
放左學同瑩上屋企//WAIT佢換衫衫
THEN WE塔的飛去小西灣...GR TO大家樂EAT LUNCH
EAT完佢上我屋企,,WAIT我換衫衫*
跟住我地又塔的去杏花村PLAY
WE BUY左吹泡泡同吹波波係海旁PLAY﹏
個瑩又好刺上次咁.....玩嘜跌嘜"
WE PLAY完去左M記飲野..瑩送我返到屋企門口-^^-
THX"...瑩
WE發明左用自然風同風試仔吹泡泡**
又唔屎整烏租隻手﹏又可以吹得耐丁
不過瑩倒到周圍都係"我地都玩都隻手痴哂!!~
今日係SCHOOL TAKE左好多相相*
要到開學先有得拎><
今日計個BUY書要幾多蚊蚊"....2千幾"
我唔想放暑假牙!!!悶到屎!!!
小學覺得放暑假係一件好開心GE事...成日可以同人出街街玩*
但依家中學....做暑期作業都做死人
總之一個字悶!!!
唉.....聽日又有咩做呢??唔通做暑期作業??
定係12點幾同錕錕佢地返教會??
日日無所是事....搵係屋企都變白痴
咁搞法遲早變自閉!!!
|