|
今日水運會**
去泳池桃中....見到42,36,39,38,33
今日做工作人員好悶牙
我地要換換拖鞋"
一開波個時....第一場冇事
第二場落雨...越落越大
張sir話唔好理....照返自己剛位
又唔可以擔姐.....大風大雨...姐係反
由頭淋到落腳....成身濕哂
停一陣又落過.....想死咁製
跟住無娜娜好天
曬到我屎"好採一早茶左防曬姐
到左10點幾﹏好餓牙
一路餓到12點幾先可以食lunch
做工作人員冇野做...正係係到企...暈咁製
18同11都游得好勁牙!!!
8就.....屎到死
校友個丁好勁...不論男女都係"=]
走個陣...同瑩瑩去左買糖糖^^
個條友起碼都識知難而退~自己走左
諗住去吉野家食lunch,,But好多人
So去左KFC,,we食同一個餐餐
食到飽飽行商場行左一陣就返屋企lu**
返到屋企一陣...又要落街買lunch比牙哥食
睇碟碟,,睇電視....
到左6點幾...冇野睇
訓教教...訓到好似7點幾
今日好累牙..
|
|