本中文書真係係軒drawer[唔識打- -] -口- shxt,,,份chem又真係係入面-口- 好彩ms sin話聽日交..,
點解你要逼我做+2能?
2phy,,,都唔知佢係咪fake我地-,-佢打左個乞''痴'',,,,,笑到我死,,,佢個樣好好笑XDXD
bio?佢算啦,,,,不過,,,佢終於成功啦,,,終於真係可以15分鐘講完個quiz,,,,仲早左2分鐘tim~xp 唔合格- -
chem.maths,,,死火,,,pastpaper好難/ \ -2中文,,,六四事件,,,終於知原來八九民運同六四係同一件事-3-,,,eng sba,,未到我- -
放學交bio,,,問ms man- - 佢發現枝筆原來有我個名架^田^....我都係果陣先知-,-
上番去發現李卓軒搵我,,,原來佢地今日交motor,,,,幫佢=]
你所有事都好,,,唯是你不會選擇朋友 你所有事情都對,,,,,唯是這個東西做得不好
所有事情你都做了,,,他們呢? 我在旁邊看都生氣,,,,捨不得不幫你,,,
後來得知你的朋友,,,他們並不是你選擇的,,究竟是真還是假? 我聽到他們對你的說話,,,,-口-,,,他們還可以這樣說...- -
但是你竟然忍得下/,,,,\ 我一定不行!
真是抱歉....我幫不了你,,,希望你成功吧!:D
真是幸運,,,,她沒有來,,,要不是,,, 真會背脊有骨,,,,你地叫我唔好去,,,你估我唔想咩,,,冇藉口拒絕喎-v-
算啦~~kamfung贊成架,,,知己知彼呀xpxp
我要屈機,,,我要升班!
聽日phy quiz....- -
後天覆診,,,提我食藥-.-
我就快禁止遊客
這一夜,,,我獨自的哭了.....只是一句說話,,,一下拍肩,,推動力會這樣大---->我再不努力,,將來我會後悔的
|